RSS

Orizonturi

18 Oct

Asta ca am inceput saptamana bine,chiar foarte bine,cu noi oportunitati si perspective ,care ma fac sa ma uit inapoi si tot odata inainte..
Nu imi plac oamenii care promit,de fapt nu imi plac oamenii care nu stiu sa isi tina promisiunile…Si nu imi place sa ma imbat cu apa rece!
Insa am primit aseara niste raspunsuri,pe care le stiam de mult in sufletul meu .
Iar Schatz m-a ajutat sa mai trec un hop micut si mi-a raspuns la intrebarea mea din totdeauna ,,Warum?” cu un ,,vieleicht si weil” si deci saptamana mea incepe frumos si ma gandesc ca voi mai avea sigur ocazia sa privesc inca un orizont,gonind pe asta…


Iubiti-va mult..noi suntem dupa atatia ani, inca in probe!!

 
12 comentarii

Scris de pe Octombrie 18, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

12 răspunsuri la „Orizonturi

  1. KingSnake

    Octombrie 18, 2010 at 9:13 am

    Buna dimineata,

    Lasa, ca si probele sunt frumoase. Bafta cu ele ! 🙂

     
  2. abj

    Octombrie 19, 2010 at 12:25 am

    hug 🙂 zâmbicioaso 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 19, 2010 at 7:18 am

      abj…ce surpriza…!pe unde disparusi omule?

       
  3. Marian S

    Octombrie 19, 2010 at 10:38 am

    Eu n-am habar de germana si vreau sa situ: was ist das asta cu „warum„ si raspunsul cela pe care nu-l reproduc, ca mai am nevoie de limba azi ?

     
    • Marian S

      Octombrie 19, 2010 at 10:39 am

      vreau sa stiu

       
      • scorpio72

        Octombrie 19, 2010 at 10:43 am

        tu stii vorba aia cu..curiozitatea a omorat pisica,nu?
        te mai tin in suspans,vrei asa totul pe tava?

         
  4. Marian S

    Octombrie 19, 2010 at 6:05 pm

    Las` ca s-a gandit nenea goagle la cei ca mine, ma duc sa-l intreb pe el.

     
    • scorpio72

      Octombrie 20, 2010 at 7:01 am

      Marian,pai sa iti spun ce inseamna e usor..warum-de ce;vieleicht-poate..;weil-pentru ca…
      asta e tot..restul…

       
  5. Tomata cu scufita

    Octombrie 20, 2010 at 8:01 am

    Ma bucur ca intrevezi speranta. >:D< Da' cred ca m-as bucura mai mult daca Schatz s-ar hotari odata sau daca ar face un gest de-ala ca in filme. 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 20, 2010 at 8:50 am

      Tomata..am trecut mult de stadiul in care visam sa se intample ceva exact ca in filme..
      realitatea este cu totul alta,cea pe care o traim.
      Sau..ca si in filme,s-ar putea ca atunci cand Schatz se va hotari,eu sa zic ,,nu”..indiferent care va fi intrebarea.

       
  6. Marian S

    Octombrie 20, 2010 at 11:53 am

    Barbatii vin de pe Marte, femeile sunt picate din Luna.

     

au urcat o treapta

 
