RSS

Stietot si tuica

16 Oct

La varsta de vreo doi anisori adunati,daca nu chiar mai mica,Stietot(adica eu),a avut primul contact cu bautura.
Eram un copil ca toti ceilalti,cand am fost mica nu prea am iesit din tipar,in afara de faptul ca bebelus fiind si infasata,fratiorul meu mai maricel a vrut sa ma puna sa stau si eu in picioare si normal ca am cazut ca bolovanul,urland..da..eram un copil normal,cred..
Cand am crescut mai maricuta,mama m-a pasat la bunicii din partea tatalui.Bunica,femeie gospodina,normal ca mai avea si ea treaba,sa mearga la piata,sa gateasca,sa aiba grija de gradina si de pasari(chiar daca stateau la oras,aveau si din acestea,statea la casa).Si atunci ma lasa cateodata in grija bunicului.Care bunic,nu prea mi-l aduc aminte decat stand la gura sobei din bucatarie,cu o vesnica tigara in mana si avand alaturi o litra cu tuica.
Intr-o zi,ma lasa bunica un pic pe mana bunicului..iar eu nu stiu din ce motiv,ma pun pe urlat de incepe bunicul sa se tina de bostan si sa se gandeasca ce sa imi faca sa ma potoleasca..Ma ia cu lugu-lugu,laga-laga..nimic,mai tare plangeam..
Atunci ,omul a gasit solutia salvatoare…a luat o carpa,a inmuiat-o bine in litra lui cu tuica dupa care a tavalit-o bine prin zahar si mi-a dat-o sa o molfai..
Bunica m-a gasit cuminte,somnoroasa si zambind tamp…iar bunicul ca sa aiba liniste,cred ca a continuat ideea,de cate ori oi mai fi plans…
Aceasta teorie (ca s-ar fi repetat), nu este confirmata si nu exista martori….insa multi,multi ani mai tarziu am constatat ca am o imunitate ridicata la bauturile tari,neavand nici pe dracu daca le beau..decat o usoara ameteala si asta numai daca se intrece masura sau amestec tariile.

 
6 comentarii

Scris de pe Octombrie 16, 2010 în Amintirile lui Habarnam și Știetot

 

6 răspunsuri la „Stietot si tuica

  1. Marian S

    Octombrie 16, 2010 at 5:49 pm

    Pe probate ?

     
  2. Manole

    Octombrie 18, 2010 at 7:35 am

    Hai la draq, va invitati la baute! :)))))
    Marian, lasa fata! :)))))

     
    • Marian S

      Octombrie 19, 2010 at 10:35 am

      Manole, n-am treabă cu fata, eu vreau doar ţuica !

       
  3. cleo

    Martie 12, 2013 at 2:15 pm

    Eu sunt varza….daca beau o gura , ma imbat ca dracu 😛 🙂

     

au urcat o treapta

 
