RSS

Cugetari matinale

14 Oct

Toamna plangacioasa,toamna urata…nu ma motiveaza cu nimic sa mi se para in alt fel..
Am mai scris,mie nu imi place toamna si cand ma uit in jur, cu atat mai mult…Totul e trist.
Politica nu dezbat,insa cand vad ce se intampla,nu pot sa nu ma intreb daca nu ne indreptam sigur spre dezastru…
Prietena mea se desparte ..de prietenul meu,dupa 14 ani de casnicie..Am fost o gasca vesela,ne cunoastem de 23 de ani,am vazut cum s-a dezvoltat iubirea lor si se transforma intr-o casnicie,au asistat la dezastrul din casnicia mea..s-au iubit..s-au..s-au..acum se despart si ma doare si nu inteleg ce se intampla cu oamenii..Cum se pot juca cu cuvintele,cu sentimentele,cum pot ignora si cum pot sa nu lupte pentru ce au?
Scoala imi ocupa cam tot timpul si incep sa simt acut iesitul,plimbatul,viata mea ,,de acolo”.
Cateodata stau si ma intreb daca eu sunt normala sau ce se intampla in jurul meu este normal si sunt eu anormala..
Aseara m-a sunat Schatz si ii simteam si lui,,regretul” ca nu mai sunt langa el,se simtea singur..Deja? Parca il apuca dupa mai multe luni,nu asa repede.. Deci cred ca sunt normala,anticipasem asta..Si totusi imi doresc pe cineva in viata mea..
Si ca sa dau si o unda vesela,Jamal Masculul Alfa,invata sa cante la chitara cu labutele,a luat destule lectii de la fimiu,stand atent si privind..
Si nu,nu m-a lovit depresia tomnatica,chiar mi-e bine,dar nu pot sa nu ma intreb cand se va termina haosul din jurul meu?

-sursa pozei-google

 
8 comentarii

Scris de pe Octombrie 14, 2010 în De-ale mele...personale

 

8 răspunsuri la „Cugetari matinale

  1. irenadaiana

    Octombrie 14, 2010 at 8:47 am

    iubirea se cere pazita
    cu sabii de-otel
    si de ea si de el… parca sunau versurile unui cantec din copilaria mea. e trist cand se intampla asa ceva dar pana la urma cine mai stie adevaratele motive pentru care unii renunta sa mai lupte? nu intotdeauna „ce-i afara pe afis , inuntru-i viu si natural”. uneori pozam , sau mintim sau ne mintim cu buna-stiinta ca totul e asa cum am dori de fapt sa fie. dar mai devreme sau mai tarziu buba plesneste scotand la iveala puroiul… bleah… ce morbida sunt azi? o fi de la vreme?
    te pup.

     
    • scorpio72

      Octombrie 14, 2010 at 9:12 am

      daiana,in mod sigur e de la vreme..
      si eu te imbratisez cu mare drag.

       
  2. pisica

    Octombrie 14, 2010 at 12:07 pm

    trecem prin vremuri frământate în care fiecare îşi caută sensul, locul.
    nu toamna e cea care te face să fii astfel ci oamenii. toamna este anotipul respirărilor, al melancoliilor, ba chiar citisem deunăzi că toamna e anotimpul iubirilor.
    îl văzusem pe masculul alfa zilele trecute… e nostim! pisica mea îşi ţese somnuri pe pleduri moi, e imposibil s-o ademenesc acum spre altceva. 😀

     
    • scorpio72

      Octombrie 14, 2010 at 6:35 pm

      bine ai venit pisica.
      atunci m-o fi lovit melancolia in plin..sa stii.

       
  3. Joaninha

    Octombrie 15, 2010 at 8:51 am

    Mie mi se pare ca esti melancolica cam de cand te-ai intors aici. Nu, mint! Mai putin in perioada ge agitatie organizatorica, dar asta nu se pune.
    Esti sigura ca asta iti doresti cu adevarat ?

     
    • scorpio72

      Octombrie 15, 2010 at 10:17 am

      cred ca e normal sa fiu un pic melancolica,dar o sa imi treaca.
      TREBUIE sa imi doresc asta,nu am incotro..

       
  4. altcersenin

    Octombrie 16, 2010 at 3:00 pm

    se, zice ca tot ce se face se face spre bine… oare e asa?..

     

au urcat o treapta

 
