RSS

Masculul Alfa

10 Oct

Am doi pustani in casa..Doi adolescenti,pentru ca daca stau sa ma gandesc,amandoi sunt de aceeasi varsta,se apropie de 18 ani..
La mine in casa se desfasoara deja razboiul pentru suprematie..cine pe cine sa domine…
Care sa ,,fure” inima fetei,care sa fie iubit de ea,cine sa ii castige increderea si cine sa primeasca mangaierile ei..
E o continua alergare si zgariere si subjugare si ,,plansete”..toate la un loc..
Tinerii din casa mea se jughinesc unul pe altul si nu se lasa niciunul..Mie imi vine cateodata ,mai in gluma,mai in serios, ba sa rad,ba sa plang..Sa plang cand il vad pe primul mascul(fiul meu) zgariat peste tot,sa rad cand il vad pe Jamal cum iese sifonat din mainile lui fimiu..Pentru ca am primit lectii de dominare,de la doamna doctor veterinar..si trebuie sa le aplicam. Micul mascul alfa in devenire,nu prea are cei sapte ani de acasa si acum a venit o nebuna pe capul lui sa il scoleasca..
Si pentru ca nu aveam destul ce face,cu casa si cu invatatul,acum tin lectii si cu pisugiul,lectii de buna purtare..
Dar ce imi place este ca el deja se simte in centrul atentiei,se face util si mai nou facem sedinte foto…  

 
3 comentarii

Scris de pe Octombrie 10, 2010 în Masculul Alfa

 

3 răspunsuri la „Masculul Alfa

  1. Manole

    Octombrie 10, 2010 at 6:22 pm

    Pisugiul e minunat de frumusel si curatel! 🙂
    Cred ca am nevoie si io, pentru adolescanta mea si pentru pisic, de lectii d-alea…

     
    • scorpio72

      Octombrie 10, 2010 at 7:05 pm

      da..cred ca banuiesti ce am pe maini dupa o lectie din asta,nu??

       
  2. Pingback: cataratorii

au urcat o treapta

 
