RSS

Un altfel de toamna

05 Oct

Este atat de mohorat afara,atat de trist si de urat,ca pana si toamna mi se pare ponosita si nu atat de mandra,,asternand pamantului/haina ei cu trena lunga/de culoare vantului.”(G.Toparceanu).
Pana si aerul respirat este trist,pana si oamenii au devenit mohorati si ii zaresti mergand tristi,stransi ,repede si zgribuliti.
Oare de ce nu imi place toamna cum arata la noi?Parca ne dam cu totii duhul,plini de regrete…
Nu,nu imi place toamna,oricat de mandra ar fi ea..nu imi place sa imi fie frig,nu imi place sa fiu trista,nu imi place sa imi curga mereu mie si lui fimiu mucii si sa behaim de zor,doar ca a batut un pic vantul..
Nu imi place pentru ca e timpul depresiilor si al durerilor de stomac si nu imi place pentru ca imi aduce aminte de toamnele mele,altfel de toamne,nu atat de triste si depresive,nu atat de banale..
Toamnele mele arata asa..

 

Etichete: ,

6 răspunsuri la „Un altfel de toamna

  1. irenadaiana

    Octombrie 5, 2010 at 8:45 am

    frumoase toamnele tale. aminteste-ti-le , iubeste-le si o sa vezi ca vantul subtirel de octombrie sau brumele din noiembrie n-o sa ti se mai para de nesuportat. Toamna inglobeaza in ea anul intreg. cu toate ale lui , bune si rele, calde sau reci , frumoase sau urate.
    ” E ora cand iubirile se coc
    La focul lung al asfintitului de an
    Cand toamnei despletite-i mai adun
    Arama frunzelor pierduta , ban cu ban…” (Eu)

     
  2. Manole

    Octombrie 5, 2010 at 10:00 am

    Traieste in toamnele tale 🙂

     
    • scorpio72

      Octombrie 5, 2010 at 10:35 am

      asta fac,ca sa pot merge mai departe..

       
  3. Temptationx

    Octombrie 5, 2010 at 7:14 pm

    Intr-adevar toamna ne deprima cred ca pe toti. Prea frig, prea trist, ploaie. Ramai cu ochii infipti in geam si meditezi la tristete, astepti ceva sa te scoata din starea de lesin. La noi oamenii au devenit mohorati parka si-n restul anotimpurilor. Pacat…Dar hai ca nu e chiar asa de rau. Multumesc ca ma citesti si te invit si pe noul blog.
    P.S. M-am apucat sa ma uit la Tom si Jerry sa mai rad putin pe vremea asta nasoala:))

     
  4. altcersenin

    Octombrie 13, 2010 at 12:03 pm

    nu-mi place toamna… si nu cred ca mi-a placut vreo data…totdeauna cad intrun soi de amorteala cand vine toamna cu timpul ei urat; ploi, frig… dar anul acesta m-am revoltat 🙂 si am zis ca o voi sfida, creeindu-mi singura buna dispozitie

     

au urcat o treapta

 
