RSS

Alba ca zapada

02 Oct

Daaa..

Eram la gradinita,grupa mare pregatitoare si tovarasa educatoare pregatea cu noi ,,Alba ca zapada” cu moi in rolul principal. Tin minte ca imi facuse bunica o rochita alba,lunga si tare frumoasa,incat ma simteam ca o printesa..aveam chiar si coronita cu voal(parca)..Rolurile erau impartite,existau si piticii ,iar printul era un baietel pe care il placeam ,deci rolul  lui,mie imi convenea.
Numai ca…o colega mai ,,draguta” ne-a umplut pe cativa de ..miscatori”,iar taticul meu scump si drag a gasit sa rezolve problema cat mai radical,adica m-a tuns pe piele..
Tin minte ca m-am jelit cu vorbe,cum sa fiu eu o Alba cheala?Eram ,,distrusa”..ma gandeam ca nu o sa ma mai placa printul..
Hai,treaca mearga,mai erau si vreo trei pitici cheli,dar aia erau baietei,la naiba..eu eram Alba..
Intr-un final,vreau sa va spun ca sceneta nu a iesit ce s-a vrut,pentru simplul motiv ca parintii au ras cu lacrimi..nu neaparat de mine,care eram o Alba fara par,dar cu coronita si voal..insa in momentul in care vrajitoarea mi-a dat marul si eu am muscat din el,am lesinat si cazut…Printul trebuia sa vina,sarute si lua in brate,ca sa plece cu mine..numai ca printul a venit si nu a putut sa ma ridice in brate,a cazut cu mine..Atunci au intrat piticii in actiune si m-au carat ca la ,,groapa cu furnici”,adica fiecare de cate un picior si o mana,bineinteles cu printul aferent pe langa ei…mi-au pierdut pe drum coronita,au calcat pe poalele rochitei(acum stau sa ma gandesc..oare atat de grea eram?) si s-au impiedicat,etc,etc..
Toti ne-am stiut rolurile bine si la sfarsit,in hohote de ras,am fost aplaudati la scena deschisa si eu am uitat pentru o clipa ca buclele mele nu mai erau..
Singurul lucru bun de luat in seama este ca atunci cand mi-a crescut parul,nu am mai fost blonda ,parul meu a devenit un roscat ca de vulpe..

 
5 comentarii

Scris de pe Octombrie 2, 2010 în Amintirile lui Habarnam și Știetot

 

5 răspunsuri la „Alba ca zapada

  1. Manole

    Octombrie 2, 2010 at 9:25 am

    Citind povestea ta …mi-am adus aminte de o micuta balerina cu coronita de beteala si rochita de voal alb…

     
    • scorpio72

      Octombrie 2, 2010 at 10:09 am

      Si cate astfel de balerine or mai fi,manole..

       
  2. altcersenin

    Octombrie 2, 2010 at 12:43 pm

    o tragicomedie in toata regula! 🙂 drept sa spun atat m-a impresionat tristetea printesei lipsita de poadoaba capilara,incat abea spre sfarsit cand au terminat toti de cazut (care de ras, care pe bune) m-am inveselit si eu … 🙂

     
  3. Joaninha

    Octombrie 4, 2010 at 4:16 pm

    Haha, ce pacat ca nu aveau ai nostri camere video pe vremea aia. Ai fi facut ceva furori pe youtube! 😆

     
    • scorpio72

      Octombrie 4, 2010 at 5:00 pm

      mai,niste poze am,trebuie sa le caut pe la mama..in rest..lasa camera..iti dai seama ca daca era, deveneam vedeta de mica,nu?

       

au urcat o treapta

 
