RSS

E bine.

25 Sep

Nimic nou sub soare…doar ca suntem bine ,iar fiul meu si-a revenit,ochii sunt bine,fata nu mai este iritata..
Multumesc celor care au scris o vorba buna in postul anterior..
Din pacate nu am ce face,nu am o cale de rezolvare,nu am pe cine,de unde sa iau..iar in general,politistii din zona noastra au o reactie de genul..,,fereste-te de probleme,oricum nu gasesti rezolvare..iar daca incerci,mai ales ca esti ,,singura”,agravezi situatia”..
Da..voi fi strutul care isi baga capul in nisip..rau am ajuns…chiar nu am dispozitia necesara sa intru in amanunte,de ce fac asta,poate voi dezvolta altadata subiectul.
Astept zilele astea sa vorbesc cu Schatz,ii voi povesti si lui..
In rest..rahat..nimic nou,stat in casa,afara e urat..vom lenevi si lancezi toata ziua vizionand filme..si citind bloguri.
As vrea sa ies ,dar n-am cu cine,deci ma voi plictisi ..
Hai sa aveti o zi buna!

 
Un comentariu

Scris de pe Septembrie 25, 2010 în De-ale mele...personale

 

Un răspuns la „E bine.

  1. Ana

    Septembrie 25, 2010 at 5:30 pm

    Hei,
    am o idee… am vazut ca iti place sa faci fotografii… e o chestie care se numeste vanatoarea de fotografii, e saptamana viitoare.
    Mai vrei sugestii? 🙂 sunt intr-o pasa creativa :))
    Sambata frumoasa!

     

au urcat o treapta

 
