RSS

Banalisme

22 Sep

Nu imi era dor de viata mea de aici..stiam ca nu va fi nimic deosebit si va reveni la forma plictisitoare,unde nu se intampla nimic niciodata si nu e timp de nimic.
Inca nu am timp sa imi adun gandurile si sa incep sa postez lucruri pline de intelepciune,care sa va dea pe spate..
Inca nu am timp sa ies dracu si eu din casa..pentru ca nu am!
Pierd toata ziua pentru scoala,intr-un program infect..plec undeva pe la 10.30-11 si ma intorc dupa 18,daca nu si mai tarziu…
Ne preda in draci nevoile fundamentale ale omului,de parca zici ca meseria mea se va axa exclusiv pe zecile de pagini dictate acum ca de inceput..si ne mai pune si sa le invatam pe toate.Numai la liceu mai scriam asa mult,cand ne dicta comentariile alea marete,pentru examen.
Nu ma intelegeti gresit,am venit sa invat,insa ceea ce vad este doar o proasta organizare si o incarcare excesiva a capului nostru cu lucruri de care nu avem nevoie.
Si ca sa ma intelegeti ca nu exagerez,la una din nevoi-nevoia de a te imbraca si dezbraca-de exemplu,am scris 4 pagini..pe care trebuie sa le si invat,cand putea sa sintetizeze intr-o jumatate de pagina totul-pentru ca retardati nu suntem…Dar..ma rog..
Insa trebuie sa spun ceva-profesoarele sunt foarte de treaba,imi plac!
Am vorbit cu Schatz pe mess si m-a facut sa il invidiez(ce rea sunt),pentru ca a plecat in concediu o saptamana sa bata muntii din Tirol.
Asta viata..nu ca a mea..Glumesc!
Cred ca totusi,cand voi gasi o portita..voi iesi la o bere(suc) cu pustii din clasa,pentru ca ,,doamnele” asa ca mine(de varsta mea)..sunt niste doamne..cramponate pe stil romanesc.
Deci..m-am vaitat,am comentat,am barfit..o zi buna!

 

Etichete:

3 răspunsuri la „Banalisme

  1. altcersenin

    Septembrie 22, 2010 at 10:32 am

    oo, asta-i o mare „buba” a sistemului de invatamant- sa impuna si sa ceara informatie inutila, care in vecii vecilor nimanui n-o sa trebueasca, dar asta e! asa e drumul, tre sa mergi inainte ca sa poti sa ajungi undeva. Asa ca inarmeaza-te cu rabdare, forta si curaj si dai inainte! 🙂
    M-ai amuzat cu doamnele „cramponate” 🙂 sunt si eu in anii unei doamne, dar sper ca nu sunt cramponata … 🙂 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 22, 2010 at 5:04 pm

      daca stii sa glumesti cu cei mai mici ca tine,sa iesi la o tigara cu ei si sa te intelegi cu ei,in loc sa stai numai in banca si sa vorbesti exclusiv cu cei de varsta ta si sa nu socializezi cu pustimea..atunci da,nu esti cramponata..
      cred ca ai inteles tu ceva din insiruirea asta ..

       
      • altcersenin

        Septembrie 23, 2010 at 8:19 am

        cu siguranta 🙂 🙂

         

au urcat o treapta

 
