RSS

O leapsa

19 Sep

Am primit o leapsa de la shmeny si trebuie sa o onorez.
Cam greu pentru ca nu cred ca sunt in postura fericita de a a spune,care este pentru mine, locul meu preferat din Romania.
Din nefericire si cu tristete,am mai povestit ca nu cunosteam prea mult imprejurimile orasului,d’apai tara(Inceputul unei noi vieti).
Cel care m-a scos la plimbare in tara mea a fost Schatz si el pot spune impropriu ca mi-a aratat un pic de Romanie(Schatz (3)).
Deci..ce mi-a placut mie si au fost preferatele mele..au fost locurile(iertati-ma) si nu locul..
Poate suna naiv,dar imi plac Cheile Bicazului si barajul(acolo mai fusesem in excursie cand eram copil),prefer Sinaia cu aerul ei boem si prefer(eu raman nostalgica)Mamaia…
Mi-ar placea sa ma ,,laud” cu mult mai mult.Romania are locuri de vis,mi-ar fi placut sa vad mai mult din ea..poate voi reusi..nu stiu..
Suna snob?Suna prosteste?Nu stiu..poate inca sunt un suflet de copil in corpul meu matur. Si leapsa o dau si eu mai departe celor care ma citesc..cine doreste,bineinteles…(Sursa pozelor-google)

 
4 comentarii

Scris de pe Septembrie 19, 2010 în Diverși picurici

 

4 răspunsuri la „O leapsa

  1. altcersenin

    Septembrie 20, 2010 at 7:18 pm

    foarte frumoase locuri…

     
  2. Bogdan Epureanu

    Septembrie 22, 2010 at 1:17 am

    Iti recomand si o vizita pe Ceahlau – e aproape de Cheile Bicazului pe care astfel ai avea ocazia sa le revezi – urcusul e destul de lejer, iar peisajul mirific. 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 22, 2010 at 7:53 am

      bogdan,multumesc..si cand o sa am cu cine,o sa tin minte.

       
  3. cleo

    Martie 12, 2013 at 12:15 pm

    Mie imi place foarte foarte foarte tare Valea Oltului, cu tot cu Calimanesti ….dar la fel ca si tine, stiu ca tara asta are locuri minunate ca si ea ……ca si tine 😛

     

au urcat o treapta

 
