RSS

Pentru a colecta selectiv,un mare DA!

18 Sep

Cand am revenit in tara,primul lucru care mi-a atras atentia cand am privit pe fereastra,a fost ca in parcarea din spatele blocului,spatiu pentru gunoiul menajer era amenajat.Era amenajat,imprejmuit,mai era si ordine.
Oau..mi-am zis,mama ce schimbare!
M-am bucurat,pentru ca invatata deja din Austria sa pun totul acolo unde trebuie,hartie la hartie,plastic la plastic,metal la metal,pentru ca acolo nu iti permiteai sa gresesti,iti primeai o amenda destul de usturatoare daca se  facea un  control..,acum imi era greu sa le iau de-a valma si sa le arunc la gramada.
Mai intai l-am intrebat pe fiul meu ce s-a intamplat,s-au lovit astia la cap sau a venit civilizatia si la noi? ,,Copilu” mi-a spus ca asa e frumos si incepem sa ne ,,cilivizam”,apoi am aflat si de la Tomatacuscufita despre initiativa ColecteazaSelectiv.

Pai si daca initiativa ColecteazaSelectiv este in curs,eu nu pot decat spera ca in sfarsit romanii nostri,deci si eu,putem incerca,chiar daca pare greu,sa nu mai amestecam gunoiul menajer cu materialele refolosibile.
Pai si daca Tomatacuscufita a mea isi doreste mult de tot sa castige..atunci si eu incerc sa o ajut..

 
5 comentarii

Scris de pe Septembrie 18, 2010 în Diverși picurici

 

5 răspunsuri la „Pentru a colecta selectiv,un mare DA!

  1. Ana

    Septembrie 18, 2010 at 8:00 am

    Ar fi frumos sa se si intample o prelucrare diferita a gunoaielor pe mai departe, dar am inteles ca dupa ce le iau din containere, le varsa fix in acelasi mod cu toate celelalte, la un loc. Deci ar cam fi un fel de luat ochii ….
    Sper din tot sufletul sa nu fie asa 🙂

     
    • scorpio72

      Septembrie 18, 2010 at 8:05 am

      ee,uite eu asta nu am stiut si sper si eu sa nu fie asa,pentru ca atunci e un mare praf in ochi..

       
  2. Tomata cu scufita

    Septembrie 20, 2010 at 7:46 am

    In primul rand, multumesc mult de sustinere. :*

    N-am stiut ca se primesc si amenzi pentru neselectarea gunoiului, dar, la urma urmei, mi se pare normal. pentru ca, fara o pedeapsa, lumea nu se invata…

     
    • scorpio72

      Septembrie 20, 2010 at 5:08 pm

      cu mare placere..
      hmm…cica au un aparat special,cu care vine sa detecteze metalul si daca e in alt loc decat la metal,te-ai ars..asta ar fi una..
      oricum..Ana are dreptate..colectam noi in containere diferite,dar masina care vine le rastoarna pe toate la un loc…vazut cu ochii mei.
      ce afacere am facut?

       
  3. Bogdan Epureanu

    Septembrie 22, 2010 at 2:28 am

    Din pacate insa acest lucru nu se intampla (inca) in toata tara; sper sa ase ajunga cu colectarea selectiva si in Botosani cat mai curand…

     

au urcat o treapta

 
