RSS

De ar fi fost..

17 Sep

,,Te uiti in ochii mei si privirea ta imi spune multe.Mana ta se plimba pe spatele meu,mangaind cu degetele,de la scobitura spatelui pana la gat.Ma infior si ma intorc spre tine.Iti cuprind fata cu palmele si incep sa iti sarut ochii,bazele nasului si buzele,intr-un ritual deja stiut.
Cobor cu buzele pe gatul tau si tu gemi usor.Mainile tale imi cuprind fesele si ma tragi deasupra ta.
Incep sa te mangai usor de la sfarc pana inspre curea dar te apuca rasul..am uitat ca te gadili..
Iti privesc ochii albastri si vad tristete,vad gol..dar vad dorinta si stiu ca ma vrei.
As vrea sa ma dezlantui,insa cu tine stiu ca trebuie sa fiu ,,cuminte”..nu esti invatat cu stilul meu nebun.Ma saruti,iar eu iti musc usor buzele.”
Simt ca ma saruti in continuare,simt limba ta fierbinte,simt limba ta..o simt mai mult pe fata..ha?
Deschid ochii….si il zaresc pe Jamal exact in fata mea,se uita fix in ochii mei,imi mangaie fata cu mustatile si ma ,,rascheteaza” cu limba de zor…
Offf..,,bine ai revenit la realitate!”
BUNA DIMINEATA!

 

Etichete:

Un răspuns la „De ar fi fost..

  1. cleo

    Martie 12, 2013 at 12:11 pm

    Hahaha 🙂 🙂

     

au urcat o treapta

 
