RSS

Au,au,au..scoala

15 Sep

Stiu ca sunt in urma..scoala a inceput de doua zile,dar eu nu am avut timp de nimic.
Nu m-a dat pe spate inceputul de an scolar,chiar m-am enervat,pentru ca a fost proasta organizare,in fuga..nu stiau de profesori,nu stiau cum vom invata,unde vom invata..ne-au inghesuit pe toti intr-o clasa..ca oile in staul..eh..ca pe la noi,deh..
Ieri ne-a predat,am scris pana am facut carcei,azi cica ne da test..
Deci tot inainte cu anatomia,cu psihologia,cu bazele stiintei medicale.
Acum va las,am de tocit despre sectiile spitalului, pozitiile bolnavului si cele 14 nevoi fundamentale ale omului..
Hai sa aveti o zi buna, pana data viitoare!

 

Etichete:

13 răspunsuri la „Au,au,au..scoala

  1. ana

    Septembrie 16, 2010 at 11:43 am

    doamne sfinte….ca si acum 40 de ani…nu sa schimbat nimic nici in invatamant

     
  2. Bogdan Epureanu

    Septembrie 16, 2010 at 9:53 pm

    Postliceala de medicina? 😛

     
  3. VirtualKid

    Septembrie 17, 2010 at 5:29 am

    „toceala” nu este buna la nimic!

     
    • scorpio72

      Septembrie 18, 2010 at 8:10 am

      stiu,dar pana la logica si practica,ramanem pe ,,toceala”.
      bine ai venit virtualkid!

       
  4. altcersenin

    Septembrie 17, 2010 at 3:23 pm

    🙂 cu rabdare, inainte!

     
  5. Joaninha

    Septembrie 20, 2010 at 3:38 pm

    14 nevoi fundamentale ? Da’ pretentiosi mai sunt oamenii astia ! 😆

     
  6. cleo

    Martie 12, 2013 at 12:10 pm

    Ce frumos….imi place tare ce stuiezi. Si cum scrii…Sunt aici 🙂

     

au urcat o treapta

 
