RSS

Masculul

11 Sep

In prima noapte a venit in patul meu..sa ne cunoastem.Atat de rau m-am speriat cand l-am simtit ,,pe mine”,ca am sarit ca arsa..A framantat patura si mi-a facut masaj..Am incercat sa nu il bag in seama si s-a ofensat..doar e mascul, ce naiba.. De atunci,ca sa ma castige,in fiecare zi fix la 6.30,imi da trezirea framantand patura pufoasa si  torcand,facandu-si gimnastica de dimineata pe mine,lingandu-mi mana sau piciorul.Apoi,o jumatate de ora ne jucam,el sarind ca broasca, incercand sa imi prinda picioarele..Daca cineva mi-ar fi zis ca voi ajunge sa traiesc cu o pisica in casa,l-as fi facut sigur nebun,pe bune…

Am reusit sa imi infrang un pic teama si sa il tin pe Jamal in brate..In momentul in care a adormit si si-a pus labuta peste mana mea,a inceput sa ma castige..Acum se tine peste tot prin casa dupa mine.
Eu nu cunosc pisicile si nu stiu mai nimic despre ele,mi s-au parut mereu prea rautacioase si egoiste..
Fiul meu nu a stiut foarte bine sa se impuna in fata lui Jamal,tocmai pentru ca il iubeste prea mult,erau doi,,fratiori” fara mama..si acum este plin de semne,este tot timpul muscat si zgariat de Jamal.In schimb la mine a avut o singura tentativa de a ma inghera,insa l-am dezarmat imediat..
Nu are decat 6 luni insa o mare personalitate.Si daca ma uit si ma gandesc mai bine,se comporta exact ca stapanul..este atat de curios si isi baga nasul peste tot si nu accepta dojenile.
Of,o sa am de tras cu doi masculi in devenire…

 
7 comentarii

Scris de pe Septembrie 11, 2010 în Masculul Alfa

 

7 răspunsuri la „Masculul

  1. altcersenin

    Septembrie 13, 2010 at 2:07 am

    hm, interesant pisoi 🙂 Inteleg ca nu ai avut pana acum vreo unul 😉 mie-mi plac pisicile si am impresia ca de mici imi invata caracterul si cerintele, ele sunt foarte destepte 🙂 si stiu sa se faca iubite 😉

     
  2. Manole

    Septembrie 14, 2010 at 10:21 am

    E dragutel foc! 🙂
    Vecinei i-a nascut cateaua…4 pui…astept cu nerabdare sa patruleze prin gradina mea :))))

     
    • scorpio72

      Septembrie 14, 2010 at 7:52 pm

      manole,pe cat e de dragutel..pe atat de mult se ,,transforma” cand il apuca…

       
  3. Bogdan Epureanu

    Septembrie 15, 2010 at 4:16 am

    Noah… sincer sa fiu eu unul nu inghit deloc pisicile… mi se par prea egoiste… o sa prefer oricand un caine (chiar si de ala mic) unei pisici…

     
    • scorpio72

      Septembrie 15, 2010 at 7:58 am

      Bogdan..este alegerea fiului meu,eu nu eram acasa cand l-a luat..iti dai seama ca il iubeste f mult si eu momentan nu am ce face…
      Deocamdata incerc si eu sa ma acomodez cu Jamal.

       
  4. Manole

    Septembrie 15, 2010 at 10:03 am

    Cunoaste…cunoastem ca doar avem un exmplar feminin si noi :))))

     
  5. Masaj erotic

    Martie 3, 2011 at 3:41 am

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

     

au urcat o treapta

 
