RSS

Pfuaiii!!!!

09 Sep

Nu mai pot! Credeam ca va fi totul plictisitor,insa zilele acestea nu am avut timp nici sa respir..
Am reusit sa imi rezolv cam 90% din problemele care m-au luat de cap la sosirea in tara.Nu am mai scris nimic pentru ca atunci cand am zis ca m-am linistit,calculatorul meu a oftat,a gafait,s-a suparat si..a murit!Asa ca a trebuit sa intreb alt calculator daca vrea un parteneriat cu mine si fiul meu.Fiu care,daca nu a mai avut calculator,m-a stresat cu decibelii din boxe si cu chitara pe care mi-a zdranganit-o in cap toate zilele acestea.
Apoi..am dat un examen si l-am luat,deci luni incep scoala..
Schatz m-a cautat mereu pe mess si pentru ca nu m-a gasit,am inceput sa ne scriem sms-uri.Apoi m-a sunat si mi-a spus ca a avut din nou un usor accident,dar nu este mare lucru..
Aaaaa…si am zis ca va mai povestesc atunci cand apare,de…Ulise…daaa,dupa vreo doi ani jumatate,a sunat zilele trecute,cerand sa vorbeasca cu fiul lui..Am reusit si eu sa schimb trei vorbe cu el si mi-am facut inca o data o idee..in mod clar are nevoie de un psihiatru,se crede un Mesia,vorbeste de spirite,bla,bla,printre cuvinte clare si explicite.

Deci,usor usor se aseaza toate,iar eu imi voi gasi poate linistea..

Iar in concluzie,telul meu este relativ stabilit si acum stiu ce drum am ales,asa ca merg inainte.


 
11 comentarii

Scris de pe Septembrie 9, 2010 în De-ale mele...personale, Diverși picurici

 

11 răspunsuri la „Pfuaiii!!!!

  1. Joaninha

    Septembrie 9, 2010 at 5:39 pm

    Plictisitor ? In Romania ? Haidi, bre! 😆 N-ai cum sa te plictisesti acolo !

     
    • scorpio72

      Septembrie 9, 2010 at 6:37 pm

      Asa este si chiar nu o sa am timp sa mai zic asa ceva!!

       
  2. Ana

    Septembrie 9, 2010 at 9:34 pm

    Multa bafta 🙂

     
  3. Manole

    Septembrie 10, 2010 at 7:01 am

    Felicitari! Asta era vestea pe care vroiam s-o aud! Doamne ajuta! 🙂
    Cat despre calculator…a avut si el zilele lui numarate, nah!

     
  4. altcersenin

    Septembrie 11, 2010 at 10:52 am

    felicitari pentru examen! ma bucuri pentru faptul ca reusesti sa depasesti cu capul sus atat problemele cat „ecouri” neplacute din trecut. Mult noroc pentru viitor!

     
  5. scorpio72

    Septembrie 11, 2010 at 11:10 am

    Asa sa fie ..Altcersenin si Ana..

     
  6. anabella

    Septembrie 12, 2010 at 10:24 am

    felicitări pt examen, pentru revenirea lângă ai tăi, pentru optimismul pe care îl emană postul ăsta
    tot înainte de acum încolo, succes!
    (am reușit într-un final să citesc și din urmă să văd care mai e viața ta și de unde decizia de a te întoarce. cam târziu, dar uite că am făcut-o 🙂 )

     
  7. scorpio72

    Septembrie 12, 2010 at 10:52 am

    anabella,bine ai venit!
    normal ca tot inainte..trebuie sa imi port de grija nu?
    iar tu sa ai grija de pui mic..

     
  8. anabella

    Septembrie 18, 2010 at 10:54 am

    mare, mare grijă trebuie să am și eu de acum, că peste 6 zile ne vedem 🙂
    baftă multă și spor la învățat!

     
    • scorpio72

      Septembrie 18, 2010 at 11:21 am

      anabella…tin pumnii..si ma gandesc la voi.
      multumesc mult.

       

au urcat o treapta

 
