RSS

Vechi si nou

31 Aug

Despartirea de Schatz a fost destul de rapida din lipsa de timp ,insa foarte trista…de ambele parti.
Am incercat sa imi adun gandurile pe parcursul zborului,insa nu am reusit,in asa fel ca am ajuns destul de trista in Bucuresti si ca sa fie picatura care umple paharul,cand mi-am luat bagajul,era rupt..asa ca intalnirea cu fiul meu a fost una cu o fata destul de expresiva la capitolul draci..
De duminica,ma tot chinui sa imi revin,nu pot dormi,masculul nou din casa ma ,,adulmeca” mereu curios,alerg dupa acte,alerg pentru scoala…alerg!
Ce e vechi? Cam totul…am gasit un oras paraginit si mohorat,oameni tristi,oameni plictisiti,multa birocratie,multe taxe peste tot,pentru orice cerere si hartiuta platesc,astept peste tot pana se hotaraste cineva sa isi aduca aminte de tine,chiar si vremea e urata…
Ce e nou?Am descoperit niste probleme pe acasa,generale si de sanatate,am descoperit ca prietenii nu m-au uitat,am descoperit o doctorita foarte amabila,care a avut rabdare sa imi explice ce si cum si sa imi dea reteta GRATUITA,am avut placerea sa constat ca intr-un centru privat medical am fost tratata si servita cu zambetul pe buze si amabil..si asta mi-a dat un pic de curaj…
Am descoperit,ca..daca nu imi pierd rabdarea si vorbesc cu calm si zambind,cei din fata mea devin amabili si receptivi..
In rest..stresul nu s-a terminat,sunt abia la inceput,am un examen saptamana viitoare,am inca multe de rezolvat..dar incet,incet,intru eu in normal…

 
6 comentarii

Scris de pe August 31, 2010 în De-ale mele...personale

 

6 răspunsuri la „Vechi si nou

  1. Ana

    August 31, 2010 at 5:06 pm

    Multa bafta 🙂 si inima sus!

     
  2. Denisa

    Septembrie 1, 2010 at 11:08 am

    Bun venit acasa!

    Orice revenire in Romania, dupa o perioada oricat de scurta in tarile civilizate, poate reprezenta un soc. Imi pot doar inchipui cum e sa te intorci aici dupa ce ai stat in Austria… dar capul sus, o sa fie bine! Trebuie sa fie bine!

    Te citesc de vreo doua luni si povestile tale m-au tinut cu sufletul la gura. Sper, sincer, sa-ti fie mai bine aici, desi mi-e greu sa cred ca aici poate fi mai bine decat acolo.

     
    • scorpio72

      Septembrie 1, 2010 at 3:45 pm

      Denisa,bine ai venit si tu..si eu te citesc de mult timp..
      Inca nu m-am dezmeticit,nu am avut timp.In privinta bine-rau..nu vreau sa ma gandesc,stiu cum este,stiu cum am trait,nu e nou pentru mine,insa acum parca am un pic de curaj si o motivatie,apoi vom vedea..

       
  3. altcersenin

    Septembrie 1, 2010 at 8:00 pm

    bine ai venit si mult noroc

     
  4. Vis

    Septembrie 2, 2010 at 8:06 am

    Bine ai revenit !
    „fie păinea căt de rea tot mai bine în ţara ta”, este foarte adevărat !
    Ori unde în lumea asta, nu poţi fi decât hauslander, numai cine nu a trecut prin asta poate crede altfel.

     

au urcat o treapta

 
