RSS

Concluzii despre el

26 Aug

Am cam ajuns la final..Sunt multe lucruri inca nespuse,multe cuvinte inca nerostite.Poate se vor spune pe parcurs,poate nu vor izvora niciodata,din prea mult orgoliu,nu stiu..Am vorbit despre Schatz cat nu am vorbit despre nici un barbat din viata mea.Probabil voi mai scrie inca despre el..O prima concluzie,mica mica,am scris-o aici Despre….O alta ca de final,incepe acum…

Schatz este cel care stiind ca pierde,m-a invatat ca eu sunt cea mai importanta pentru mine si ca trebuie sa lupt pentru interesele mele.Ca totul in viata este posibil,trebuie doar sa incerci..chiar daca nu reusesti…
Mi-a aratat o lume pe care nu o cunosteam,mi-a vorbit despre natura si m-a dus in mijlocul ei,am cunoscut muntele si ,,respiraria”lui,m-a invatat sa ma bucur de aerul curat pe care il respir si sa privesc o floare ca pe o minune…Mi-a vorbit despre libertatea sufletului…
,,..celelalte lucruri,pe care voi puneti pret,sunt relative.Prezentul conteaza,viata este atat de scumpa si grea,incat trebuie sa primesti si traiesti cu bucurie clipa.Si sa te bucuri de ea ca si cum ar fi ultima.
El m-a urcat pe o motocicleta si a gonit cu mine sute de kilometri,iar eu am gandit ca daca mor,voi muri fericita..
Cu el am facut lucruri pe care in viata mea banala nu le-as fi facut niciodata.Cu el,gonind cu masina,am cantat pe melodiile lui U2,Ich und Ich,Pink Floyd…cu el am plans cand am ascultat Demis Roussos ,,Goodbye My Love Goodbye”…
El m-a dus in locuri pe care eu am dorit sa le vad.In Cipru am fost cu el nu pentru ca ar fi dorit neaparat sa petrecem concediul acolo,ci pentru ca nu o mai vazusem pe Ciprioata de cinci ani.
Da,am trait clipe de neuitat.Si sincera sa fiu,iau cu mine tot ce a fost frumos din relatia noastra..restul amintirilor dureroase le bag din nou in sertarul acela unde indes eu URATUL SI RAUL din viata mea…
Povestea ramane deschisa,pentru ca nu sunt pregatita inca sa plec si sa uit trecutul,iar alte povesti vor fi scrise,pentru ca o iau de la capat cu alte inceputuri..
Iubiti-va mult…noi nu am stiut sa o facem!!

 
17 comentarii

Scris de pe August 26, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

17 răspunsuri la „Concluzii despre el

  1. Vis

    August 26, 2010 at 2:35 pm

    Sincer, te admir pentru căt ai îndurat…. Să ce ?, să te mulţumesti cu atât de puţin ?

     
    • scorpio72

      August 26, 2010 at 3:50 pm

      pentru mine a fost destul,nu pot decat sa cred ca am evoluat pentru ceea ce va urma..

       
  2. vis

    August 26, 2010 at 4:21 pm

    Evolutia este inevitabila, indiferent de circumstante……
    Vreau sa cred ca ai invatat sa ai alte pretentii acum pt viitorul tau….
    Sunt sigur ca vina pentru ce ai indurat o poarta tatal tau si asta este valabil in general, tuturor fetelor, al caror parinte seamana cu al tau.

     
    • scorpio72

      August 26, 2010 at 4:28 pm

      despre parinti..numai de bine,nu ni-i alegem,cum nici ei nu o pot face cu noi..incercam sa ii acceptam asa cum sunt.

       
  3. Georgiana

    Februarie 25, 2011 at 5:47 pm

    Impresionat, Scorpiuto. Dupa ce-am citit tot ce era de citit in categoria asta, crede-mă, dar fac eforturi să nu plâng acum 🙂
    Îmi pare tare rău… ai un suflet mare şi frumos!
    te pup.

     
    • scorpio72

      Februarie 25, 2011 at 6:19 pm

      Geo..nu o face!
      Ia si tu ce e mai frumos de aici…

       
      • scorpio72

        Februarie 25, 2011 at 6:25 pm

        sper ca ai citit de la sfarsit spre inceput,pentru ca altfel nu intelegi mare lucru..

         
  4. Hapi. River_woman

    Iunie 12, 2011 at 11:44 am

    sunt pe la jumatatea categoriei dar o sa citesc tot, pentru ca sunt curioasa. Nu stiu cum esti acum – fericita, trista? Dar probabil ai curaj si mergi inainte cu sau fara Schatzi, cu sau fara motor, cu sau fara soare…..

     
  5. Hapi. River_woman

    Iunie 13, 2011 at 10:49 am

    Ok, dar….povestea ramane deschisa…….sunt curioasa daca ai plecat si te-ai intors sau n-ai plecat……..si ai reusit sa repari ceva

     
    • scorpio72

      Iunie 13, 2011 at 11:18 am

      hapi,pe scurt…am plecat,am ramas prieteni,atat cat voi putea sa fac asta….

       
  6. Hapi2233

    Iulie 15, 2011 at 9:42 pm

    Merg prea departe daca intreb in ce privinte ti-e mai bine?Ce faci nou si nu faceai inainte…..cum ai astupat „golul”

     
    • scorpio

      Iulie 15, 2011 at 10:05 pm

      golul nu l-am astupat,nu mai fac ce faceam inainte,chiar am o viata anosta si imi lipseste totul,dar…sunt linistita si impacata cu minein sensul ca am facut tot ce puteam eu face si mai mult nu s-a putut si sunt alaturi de fiul meu.
      momentan el este prioritatea in urmatorul an si apoi eu…

       
  7. claudiahankins

    Februarie 10, 2012 at 8:46 am

    se simte durere, dar parca mai mult de simte maturitate 🙂
    hai ca esti un exemplu, ce sa mai…

     
    • scorpio72

      Februarie 10, 2012 at 9:16 am

      Claudia,se simt multe…multe nespuse…

       

au urcat o treapta

 
