RSS

Nori si ganduri

24 Aug

De cate ori in drumurile voastre,ati privit cerul,norii si orizontul,incercand acolo sa gasiti solutia?Eu de foarte multe ori..Privind acele forme ,gandurile dadeau frau fanteziei,acolo gaseam starea mea de spirit,acolo gaseam raspunsuri,acolo incepeau visele..

 
 

Etichete: ,

8 răspunsuri la „Nori si ganduri

  1. Ana

    August 24, 2010 at 8:37 am

    Heeei….si mie imi place sa ma „afund” cu privirea in cer…
    Aproape de cand ma stiu il descriu ca o zapada afanata in care in loc sa ma cufund cu totul, sa fac bulgari si sa ma joc cu mainile, imi odihneam privirea.
    Cred ca as fi in stare sa stau o vesnicie holbandu-ma in sus 😀 superpoze 🙂
    O zi cat mai buna!

     
    • scorpio72

      August 24, 2010 at 4:52 pm

      Multumesc Ana..
      Eu nu stiu sa descriu exact ce stare am cand privesc cerul,dar sigur ma detasez complet de tot…

       
  2. Grapefruits

    August 25, 2010 at 11:28 am

    Am pe desktop acum imaginea unui cer cu curcubeu, imi ridica dispozitia

     
    • scorpio72

      August 25, 2010 at 11:53 am

      Eu cand sunt trista,privesc toate pozele cu nori ,rasarit,curcubeu..pe care le-am facut aici si imi revin. Stiu ca asa ceva,atat de pur si natural,nu o sa mai vad probabil prea curand.

       
  3. Evergreen

    August 25, 2010 at 11:36 am

    O, daaaa… 🙂 Mi-ar plăcea să-i pot atinge

     
    • scorpio72

      August 25, 2010 at 11:54 am

      Evergreen , si eu..dar ii atig cu gandul si privirea.

       
  4. altcersenin

    August 28, 2010 at 8:58 pm

    hm, norii pe cer ca si gandurile; cand mai intunecate, cand mai senine 😉

     
  5. Ana-Mihaela Nuţa

    Aprilie 19, 2012 at 7:30 pm

    frumos…imi place si mie sa privesc norii…mai ales cind calatoresc… frumos!

     

au urcat o treapta

 
