RSS

Fantezie

18 Aug

Pe drumul de intoarcere din München,am oprit intr-un alt orasel Heersching.Era targ de noutati si vechituri.Mie imi place sa ma uit,sunt ca un copil mic,admir orice poate face un om,poate din nimic..sau poate din materiale pe care noi romanii,nu punem mare pret:lemn,sticla,carpe,plante.Am stat si am analizat cum suntem noi:ne plac lucrurile moderne,occidentale,si care sunt scumpe.

Ma plimbam printre tarabe si admiram acele lucrusoare pe care si-au pus amprenta cu multa migala si timp,oamanii de aici,lucruri care aveau cautare si se vindeau foarte bine.Cand am vazut felul simplu al celor de aici,dintr-un orasel turistic,tot ceea ce vindeau,felul de a se imbraca si a petrece,am vazut pur si simplu legatura dintre om si natura…

 

Etichete: ,

au urcat o treapta

 
