RSS

,,Cataratorului”ii sta bine cu drumul-Meersburg,Germania

12 Aug

Nu mai stiu daca am mai spus,poate ma repet,insa toate zonele pe care le-am vizitat si postat aici cu poze,sunt zone turistice,orasele mai mici sau mai mari,pline de turisti.Pentru cei interesati,este de ajuns sa dea cautare google si afla totul despre ele,inclusiv cazare pensiuni,hoteluri si zone de vizitat.Astazi Meersburg-Germania.

 
 

Etichete: , ,

7 răspunsuri la „,,Cataratorului”ii sta bine cu drumul-Meersburg,Germania

  1. irenadaiana

    August 12, 2010 at 9:36 am

    Curata tara , tara asta. Am fost o singura data in Germania , acum doi ani cand ne-am cumparat masina. Nu vorbesc de marile orase. Am vizitat atunci cateva orasele de munte ca sate nu prea-mi vine sa zic in comparatie cu satele noastre. Cred ca nu exista casa fara „vagoane ” de flori , peluze ingrijite , strazi de mancai de pe jos – pai vezi drumurile nostre colbuite sau noroite functie de vreme – o saptamana cat am stat acolo n-a fost nevoie sa ne stergem pantofii ca erau luna . Sa mai zic de buruieni ca n-am vazut niciuna? Erau toate tunse , rase si frezate. Deci… se poate trage o concluzie. Ei sunt alta rasa. Ne place cum sunt ei si cum e acolo dar aici ne pierdem si cei care incearca sa iasa din tiparul balcanic e repede inghitit sau domolit sau descurajat sau… No comment

     
    • scorpio72

      August 12, 2010 at 9:54 am

      de obicei,noi nu ne-am prea dus in ,,marile orase”..preferam astea micute..
      cred ca asta o sa imi lipseasca cel mai mult…curatenia,buna servire,respectul,frumusetea,simplitatea..offff
      ma uimeste cum stiu sa faca din absolut orice-turism.

       
      • scorpio72

        August 12, 2010 at 9:56 am

        aaa si in prima poza este prezentat un targ de vechituri(cum zicem noi),oamenii vindeau absolut orice,decent,linistit,frumos..iar de jur imprejur sunt cafenele si terase…era atat de placut totul..

         
  2. dmd

    August 12, 2010 at 10:51 am

    Felicitari.Sa fii iubita.

     
    • scorpio72

      August 12, 2010 at 10:53 am

      multumesc dmd..sunt ,,iubita” in mod sigur..de fiul meu.

       
  3. irenadaiana

    August 12, 2010 at 11:21 pm

    Cat mi-ar placea sa fie si la noi asa ceva. Marturisesc ca imi plac vechiturile la nebunie. Poate de aceea sunt o abonata a second-hand-ului din oras. dantele vechi , broderii , impletituri , batice de matase naturala pictate manual…. Oh si mic mobilier din lemn natur , sculptat sau cu linii clare , mor de pofta….

     
  4. Maria Mirabela

    Februarie 5, 2011 at 10:04 pm

    Am lecturat ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

     

au urcat o treapta

 
