RSS

Despre…el

11 Aug


Lasand suferinta sufletului deoparte,am fost plimbata,am cunoscut si o alta viata decat munca.
Cu el am fost in Germania,Elvetia,Italia,Spania,Cipru si normal, Austria.Eu,care nu iesisem din oraselul meu..Da,relativ material sunt multumita,am zis,nu le poti avea in viata pe toate.Eu am primit mai mult decat am avut vreodata
Schatz este un om minunat,pe care te poti baza,ajuta si asculta..cand are timp.Stie sa se distreze si sa te distreze,stie sa traiasca si o poti face si tu destul de bine alaturi,daca nu iti dai frau liber sentimentelor.
In felul lui cred ca ma iubeste,insa nu stie sigur sau nu vrea sa o arate.
Este mereu imprevizibil si plin de verva,incat uneori te simti alaturi de el total inutil.
Il poti avea ca prieten,fara discutii..insa intr-un parteneriat,mie una mi-a pus multe semne de intrebare…
Si usor usor,cu toata iubirea mea pentru el,mi-am dat seama ca nu va merge.Am negat mereu,am luptat,am suferit,m-am bucurat,am savurat la maxim…da,un om al extremelor.

 
2 comentarii

Scris de pe August 11, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

2 răspunsuri la „Despre…el

  1. Hapi. River_woman

    Iunie 13, 2011 at 10:52 am

    Hm….am o noua dilema. Am citit dar nu m-am uita la data……..11 august…..letztes Jahr??
    Nu stiu, Scorpio……dar imi amintesc din trecut ca e asa de greu sa stai langa un om care nu iti spune si nu iti arata ca te iubeste…..Pentru mine era greu…….

     
    • scorpio72

      Iunie 13, 2011 at 11:19 am

      Anul trecut,Hapi. Viata merge mai departe si pentru mine si pentru el.

       

au urcat o treapta

 
