RSS

Plec si raman

09 Aug

Il anuntasem oricum ca in septembrie ma duc acasa.Avea timp sa se gandeasca bine insa, daca ma intorc inapoi  si pentru ce as face asta.Plecam si reveneam sau plecam si ramaneam.
Insa de data aceasta nu am mai asteptat raspunsul lui si i-am spus ca oricum il cunosc,deci il scutesc de a ii mai fi greu sa o faca.
L-am anuntat ca plec la scoala si o fac in august ,nu in septembrie…Nu i-a venit sa creada,parca il lovisem in moalele capului,ramasese blocat.Nu am dat prea multe explicatii,m-am saturat sa tot dau,am spus clar si raspicat ca asta inseamna ,,poate” viitor pentru mine si nu traitul bun-rau aici,fara nici o posibilitate.Pentru ca statul,e clar,nu face nimic pentru mine..sunt un nimic aici,sunt un nimic si in tara..Ceva trebuie sa fac,nimeni nu face pentru mine decat eu insumi.
Din ziua in care l-am anuntat ca plec,am cumparat biletul,m-am ratacit printre cutii,strang,adun,arunc…..
Schatz s-a schimbat din nou…este acelasi om atent si iubitor,cum era odata.Isi petrece mult,poate prea mult timp liber cu mine,iar eu nu pot(pe de o parte) decat sa ma bucur de timpul care a mai ramas…
De partea cealalta…ramane dezamagirea si deja stiut faptul ca ,deci daca vrea poate…
Poate chiar eu am fost de vina pentru ,,comportamentul” lui indiferent…nu stiu,nu mai incerc sa imi dau raspunsuri..ramane zambetul amar si certitudinea,ca sigur se putea mai mult ,dar nu a fost sa fie.
Am spus si ma repet,o sa iau cu mine tot ce e si a fost frumos,la restul..nu mai dau importanta.
Capitolul Schatz,deocamdata nu este incheiat,sunt sigura de asta…chiar daca plec.

 
 

au urcat o treapta

 
