RSS

Prezent?Trecut?

08 Aug

Are legatura cu  Schatz (7)

La o discutie,cu ceva timp in urma,i-am spus ca am obosit sa mai lupt de una singura,nu prea ne mai leaga nimic,a devenit ca un strain si vine in acasa ca intr-o casa straina.Daca ma mai vrea va trebui sa ma recastige(?), pentru ca eu sincer nu stiu de ce as mai putea sta cu el.L-am intrebat de fapt, asta..Nici el nu a stiut sa imi raspunda la aceasta intrebare,insa a spus ca noi femeile,ne dorim intotdeauna ceva mai mult,pe cand ei barbatii,se multumesc cu putin..
,,…L-ai rugat odata pe Dumnezeu sa iti aduca in viata ta o femeie care sa te iubeasca.(Schatz (5))Acum cand o ai alaturi,nu stii ce sa faci…Iti este frica de tot ce e frumos in viata ta acum..Te sperie ingrozitor!”
Totul s-a terminat in coada de peste..Dupa cateva zile,vorbeam pe messenger cu prietena mea din Romania si aceasta a adus vorba despre scoala..In doua zile eram deja decisa,pus familionul in miscare,alergat pentru acte pentru mine.Urma sa ma inscriu la scoala.Nu am stat prea mult sa ma gandesc,pentru ca stiu ca uneori sunt ,,slaba” si cedez.De data asta nu am mai facut-o.Treceam peste tot ceea ce simteam si lasam sentimentalismul pentru ratiune si logica.(va urma)

 
Un comentariu

Scris de pe August 8, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

Un răspuns la „Prezent?Trecut?

  1. monicas10

    Noiembrie 18, 2011 at 3:03 pm

    În același an, dar în ianuarie m-am decis. Atunci am apelat, la fel ca și tine, la familia din care provin și cea pe care o aveam atunci.. Din păcate, mi s-au închis toate ușile, una câte una. Am „căzut”… era imposibil să mai pună cineva un „deget” pe mine fără să mă doară. Atunci a apărut Șerban… asta a fost tot. 🙂

     

au urcat o treapta

 
