RSS

Schatz (7)

06 Aug

Facem o pauza de la calatoria mea si revenim cu  Schatz(6)

Inainte de Craciun a insistat atat de mult sa vin,incat pentru doua saptamani am revenit de data asta insotita de fiul meu,care era atat de fericit,incat nu m-am mai gandit la mine…Era cadoul meu de Craciun pentru el.
A fost frumos,dar am plecat inapoi..insa el nu ceda in a-mi repeta ca el vrea sa incerce totusi.
Sa incerce ce? Sa isi deblocheze inima?Sa faca experimente pe mine? Sa vada daca mai poate iubi? Posibil!
Dupa 11 luni de Romanie,in mai 2009 reveneam(da stiu,pentru a cata oara?) sa mai incercam.Si am incercat!
Sincera sa fiu,pentru prima oara,era minunat,ne intelegeam,ne completam,renuntase la multe din tabieturile lui ca sa fim mai mult timp impreuna…pentru ca asta era principalul motiv in neintelegerile noastre,faptul ca pentru mine nu exista timp liber,pentru el..oricand.
Eram fericita si il simteam si pe el implinit.Ne mergea bine!
Numai ca in septembrie,sinuciderea unui bun prieten de al lui si om de afaceri pe care el se baza foarte mult,a pus sfarsit binelui…ce e prea mult,strica…
Era distrus!Si asta l-a schimbat total.Am fost alaturi de el cat am putut de mult,am incercat sa ii ridic moralul…insa a inceput din nou sa ma indeparteze.Usor usor..nu am mai existat,il vedeam ca incearca sa ma faca ,,fericita”,sa mascheze totul..nu ii iesea deloc.Parerea mea oricum nu conta,chiar daca aveam dreptate,eu ii devenisem o straina,casa la fel.
Intr-un om cazut la pamant,nu lovesti!
Am fost si sunt alaturi de el ca si pana acum.Mi-am dat seama ca are un fel ciudat de a ma iubi,daca s-ar numi iubire…
In ultimul timp,accidentele pe care le-a avut Lectii de viata 2 cat timp am fost impreuna,greutatile prin care trece,oboseala lui,stresul..l-au invins.Iar eu,usor usor,am inceput sa dau o alta intelegere relatiei noastre,sa il sprijin mai mult ca pe un foarte bun prieten,in loc de iubit.
Am sentimente contradictorii in momentul de fata…Il iubesc?E obisnuinta?Este respect pentru tot ce a facut pentru mine? Din fiecare cate un pic….mai mult sau mai putin..(va urma)

 
 

au urcat o treapta

 
