RSS

,,Cataratorului” ii sta bine cu drumul-Germania,Franta(2)

05 Aug

Mergem mai departe..Ieri am fost cam ,,chiomparlie”,eram inca sub efectul petrecerii si a drumului,foarte obosita si inca cu vin injectat in vene,pentru ca trebuie sa spun,am probat tot ce s-a putut proba in materie de vinuri si toate naturale,deci puteai baga la greu.In Austria am invatat ca vinul merita baut si asta am facut apoi,peste tot pe unde ne-am preumblat.
Ziua a doua am luat-o de-a lungul Rinului,aporoape de granita cu Franta si apoi am vizitat doua orase frumoase,Baden-Baden si Freundstadt.Nu va mai spun de faptul ca este sezonul reducerilor si cand zic reducere,pai e frate..si lumea nu se incurca,cumpara la greu…Pai cum sa nu cumperi cand de exemplu ceva care costa 70 euro il poti cumpara cu 30,chiar 25 euro?Un exemplu ar fi ca tricourile Esprit sau Kappa,le puteai cumpara acum cu doar 7 euro..si exemplele puteau comtinua…La Prada sau Gucci sau orice alta firma cu rasunet,chiar am fost socata sa vad cum ceva care costa 700 euro,acum il puteai cumpara cu 250…Misto cu reducerile astea,la noi sunt vizibil ,,inexistente”.

Rinul

Baden-Baden

Freundstadt

 

Etichete: , ,

au urcat o treapta

 
