RSS

,,Cataratorului” ii sta bine cu drumul-Germania,Franta(1)

04 Aug

Am plecat pentru cateva zile sa hoinarim,cu un tel ca de final-Kappelrodeck,zona Schwarzwald(Padurea Neagra),Germania.Drumul l-am inceput cu plecare Austria,via Elvetia..apoi din Elvetia am taiat-o prin Germania.Drumul a fost relativ placut,pe alocuri minunatul nostru GPS s-a mai jucat cu noi si ne-a bagat pe drumuri de munte ,drumuri speciale numai pentru biciclete,dar pe ansamblu,peisajul a fost superb.
Am ajuns in Kappelrodeck si cu toate ca este un orasel micut si minunat,bun pentru cei care merg mult cu motocicletele..cand am ajuns in camera pe care al meu drag o rezervase intr-un exces de zel,fara sa se informeze prea mult..primul lucru a fost sa plec de acolo.Era singura camera,norocul nostru,cu wc si dus,celelalte aveau toaleta pe holul pensiunii,fara tv,fara..nimic.Noroc ca am folosit exclusiv camera numai pentru somn..Pentru ca am fost prin multe orase si am facut un inconjur de vreo 1500 km,azi prezint o parte..din Germania si ceva din Franta..
Kappelrodeck

Franta-Strasbourg si Catedrala Notre Dame

Franta-Molsheim

Franta-Chatenois-Königsburg

 
 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „,,Cataratorului” ii sta bine cu drumul-Germania,Franta(1)

  1. miscellaneous11

    August 4, 2010 at 8:53 pm

    Mmmmmm, foarte frumos acolo ! 😀

     
  2. Mirela

    Mai 10, 2011 at 1:50 pm

    Ce sa mai zic! In Paris si la Carcassonne am fost, pe Riviera ne dorim…Frumoase locuri!
    S U P E R B ! 🙂

     
  3. cleo

    Martie 12, 2013 at 8:29 am

    HUGE LIKE !!!!!

     

au urcat o treapta

 
