RSS

Schatz(6)

29 Iul

Urmare din Schatz (5)

Cred ca in sufletul lui stia ca nu suntem meniti sa fim impreuna.Eram diferiti ca varsta,mentalitate,insa ne simteam bine impreuna.
Cand m-a condus la autocar(atunci am revenit cu autocarul,groaznic),era distrus.Se vedea pe fata lui ca isi blocase toate sentimentele care le avea pentru mine.Eu il incurajam,insa si sufletul meu era bucatele.Asteptam un gest,o reactie,un cuvant.Dar nu a facut-o! As fi renuntat pe loc la plecare,daca reactiona in vreun fel.
Pana sa ma urc in autocar,nu a mai putut..l-a podilit plansul,m-a imbratisat strans,dupa care a zis ca nu mai rezista si a plecat.
M-a socat:este un om de o duritate extrema,nu ii tresare un muschi,indiferent de situatie…si cu toate acestea,a cedat in fata mea,insa nu a facut nimic.
Am revenit in tara si mi-am gasit de munca,cu greu,intr-un domeniu in care nu lucrasem pana atunci,insa de greu nu am fugit niciodata.
Nu a fost greu…a fost groaznic…am dus-o asa cateva luni…
Lucram cate 12-14 ore pe zi,plecam eu la 9 dimineata,dar de intors acasa nu stiam niciodata cand ma intorc.
Eram epuizata,eram obosita,eram daramata…nu asta ma gandeam ca gasesc acasa,insa trebuia sa supravietuiesc.Am rezistat doar patru luni…in tara insa am stat aproape un an.

 
4 comentarii

Scris de pe Iulie 29, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

4 răspunsuri la „Schatz(6)

  1. irenadaiana

    Iulie 29, 2010 at 11:26 am

    L-ai facut vreodata sa inteleaga ca asta astepti de la el , sa-ti spuna „ramai”?

     
    • scorpio72

      Iulie 29, 2010 at 11:29 am

      nu o data…chiar si acum putea sa spuna..,,ramai”…nu a facut-o!

       
  2. dmd

    Iulie 29, 2010 at 12:16 pm

    Poate avea un motiv nespus!

     
    • scorpio72

      Iulie 29, 2010 at 12:42 pm

      motivul nespus probabil il are si acum,mna..

       

au urcat o treapta

 
