RSS

Schatz (5)

27 Iul

Continuare din Schatz (4)

Era ciudat tot ce traiam.Munceam pana la epuizare cate 12-16 ore,ajunsesem un robot.Cand ma duceam la el,zaceam sau incercam sa ma bucur de ceea ce voia sa fie o relatie,eu nu stiam cum sa o numesc.
Timpul a trecut si mi-am dat seama ca putem fi orice altceva,dar iubiti,din punctul meu de vedere,nu ne puteam numi(sau eram moderni?).Cand il intrebam(foarte rar s-a intamplat)de sentimentele lui,tacea sau spunea clar ca nu stie ce simte pentru mine,ii face placere apropierea mea si il bucura faptul ca stam impreuna,dar nu stie daca asta ar putea fi iubire.
Intr-una din zile,facand curat am gasit un bilet…

Nu mai intelegeam nimic!!Ai deja acest dar si nu stii sa il primesti,nu stii ce sa faci cu el..sau poate nu eu eram cea pe care si-o dorea. ,,O femeie cu dragoste profunda,un parteneriat perfect..”
Mi-am dat seama ca oricat as incerca(si posesiva nu am fost deloc),nu voi primi mai mult decat atat.Traitul clipei…un viitor nu se intrezarea deloc,cat de mic..
Intr-o relatie este nevoie de doi,fiecare sa se sprijine pe celalalt,sa traiasca frumosul amandoi.
Eu ofeream,el primea.Normal ca nu vedea nimic,avea totul,femeia buna la toate,care il iubea,asculta,intelegea..amanta.
Am plecat in Cipru intr-un concediu si acolo,cu o zi inainte sa venim inapoi l-am anuntat ca nu mai vreau sa ma joc.Sa nu credeti ca incepeam isteric sa amenint ca plec,de cate ori am facut-o..nu.Discutam civilizat si aduceam argumente,culmea eram si aprobata..Eu nu stiu daca in acesti ani ne-am certat de cinci ori,totul se purta pe un ton civilizat..(va urma)

 
 

au urcat o treapta

 
