RSS

Schatz (4)

25 Iul

Continuare din Schatz (3)

Sa iubesti deja si sa fii nevoit sa pleci…nu mi-am fortat destinul si l-am lasat sa hotarasca pentru mine.
Numai ca Schatz ma suna mereu si se interesa de mine,spunea ca e bine si nu e,imi simte lipsa si ma vrea inapoi…
Nu mai suna asa frumos,nu?Insa femeia care iubeste,indiferent de varsta,nu mai gandeste logic.Intervenise si faptul ca nu gaseam de munca,nu mai aveam nici bani,asa ca l-am anuntat ca vin,insa ca sa muncesc si nu sa stau la el.Cat de prost sa fii sa te minti singur?Cum de poti ceda?Cat de mult doare prostia?Sau dragostea?Sau intram deja in tiparul fraierelor care voiau atentie?
La capitolul dragoste nu am stat niciodata bine..ori m-am implicat si complicat,ori am iubit pana la durere..
Sunt croita sa investesc in sentimente fara sa cer prea mult(ce idiotenie) si fac greseli,orbita de sentimente.Si iert! Da,iert..pentru ca in sinceritatea lui tembela,mi-a spus ca s-a culcat cu cineva in lipsa mea…ca nu e asa cum vrea sa fie cand vrea libertate,ca imi simte lipsa,ca ma vrea inapoi…
Da,l-am iertat!Nu am nevoie de critici! Eu am ales calea asta,m-am complacut,am zis ca oricine merita o sansa…
Am reluat totul,cu sufletul sfasiat,dar am sperat sa fie o buna lectie..
Nu sunt genul de femeie posesiva sau geloasa,am iertat…nu am uitat.Insa cu toata iubirea mea,nu mai era cum fusese.
Am gasit de munca si am plecat sa lucrez intr-un hotel.
Mi-am reluat viata de ,,parteneriat”,o viata ciudata..Locuiam in hotel si aveam liber doua zile pe saptamana sau nu,libere pe care le petreceam la el acasa,cu el sau fara.
Cu toate ca il iubeam,venisem sa muncesc.Opt luni de zile,am facut naveta hotel-Schatz.Avea libertatea pe care si-o dorise,iar eu o oarecare siguranta si legalitate,eram inregistrata oficial,aveam domiciliu stabil,la el.
M-am multumit cu stilul acesta de viata,aveam liniste si copilul meu traia mult mai bine,dar in tara.

 
4 comentarii

Scris de pe Iulie 25, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

4 răspunsuri la „Schatz (4)

  1. Bogdan Epureanu

    Iulie 26, 2010 at 12:19 pm

    Parerea mea e ca intrebarea nu este daca asta e bine sau nu, ci daca aveai o alternativa mai buna sau nu…

     
    • scorpio72

      Iulie 26, 2010 at 12:37 pm

      Alternative?? hmm..se gasesc mereu,Bogdan.

       
  2. Joaninha

    Iulie 26, 2010 at 7:58 pm

    Buna ! Am ajuns si eu cu lectura la zi si abia astept sa citesc si continuarea !
    @Bogdan : de multe ori nu stii ce e „mai bun” pana nu incerci totul

     
  3. altcersenin

    Iulie 26, 2010 at 11:57 pm

    sa ai putere sa accepti prezentul asa cum este, pentru a avea putere sa astepti zile mai bune – uneori e o rezolvare, dar nu intotdeauna… sa vedem …

     

au urcat o treapta

 
