RSS

Schatz (3)

23 Iul

continuam mai departe din Schatz (2)

Au trecut repede trei luni de zile si a trebuit sa vin in tara(atunci era cu viza).Relatia mea mergea relativ bine,pentru ca eu nu ma vedeam cu el decat in weekenduri,cum sa nu mearga bine?Schatz mi-a promis ca vine in Romania sa imi cunoasca fiul si familia.Sincera sa fiu,nu l-am crezut,erau doar doua luni de cand eram impreuna.
Dar a venit! Nu a stat decat o saptamana,insa in acea saptamana,mi-a aratat o bucatica de Romanie.Pentru ca eu nu reusisem sa o vad.
Am fost trei zile la mare(nu mai vazusem marea de la varsta de 19 ani),am fost la munte,l-am dus la tara,a fost fascinat sa vada viata de acolo,a fost mirat de carutele cu numar de inmatriculare si de tiganul care a cerut bani pentru ca l-am fotografiat,de oamenii care stateau pe bancute in fata portilor.A fost asa de impresionat de femeia pe care am luat-o la ocazie si care ne-a povestit ca se ducea la spital la sotul ei,foarte bolnav,incat a vrut sa ii dea cateva sute de euro..nu l-am lasat sa fie chiar atat de darnic..
In mare i-a placut,in rest…nu comentez..
Am plecat impreuna inapoi in Austria.De data aceasta nu am mai gasit de munca si m-am dus la scoala.Voiam sa invat mai bine limba germana si imi era greu,pentru ca aici,ei vorbesc cu totul altceva,un dialect specific zonei acesteia,pentru ca daca te duci mai spre Tirol sau Viena,nu mai intelegi nimic,asa ca germana era principalul.Cand am terminat scoala,a trebuit sa dau examen pentru diploma de vorbitor.Cei din jur nu prea au crezut ca voi reusi,dar am luat examenul.
Am observat pe parcursul evolutiei relatiei noastre,ca el devine din ce in ce mai ocupat,isi vrea linistea lui,libertatea lui si ca nu stie sigur ce simte pentru mine.Eu deja il iubeam si sufeream.Il vedeam ca devine absent si de multe ori ma lasa singura.
Mi-a spus ca isi doreste o relatie cu mine ,insa o Lockere Beziehung.Adica o relatie in care doi oameni traiesc impreuna,dar au voie sa faca fiecare ce vrea…si cu cine vrea.Cu asta nu am fost de acord,i-am spus ca eu raman la primitivitatea si monogamismul meu intr-o relatie si ca nu sunt facuta dupa acest tipar.
Am anuntat-o pe sora lui ca avem o problema,ca el a hotarat ca vrea sa fie liber si am plecat inapoi in tara.(va urma)

 
3 comentarii

Scris de pe Iulie 23, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

3 răspunsuri la „Schatz (3)

  1. vlad

    Iulie 24, 2010 at 1:57 am

    Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

     
  2. Manole

    Iulie 26, 2010 at 11:18 pm

    Oamnei si relatii. Unele inchegate, altele superficiale. Asa par, depinde cine le priveste si doar ce vrea sa vada.. Loterii sunt amandoua.

     
    • scorpio72

      Iulie 27, 2010 at 7:04 am

      corect manole,depinde cine le priveste si cine vrea si poate sa le traiasca…inchegate sau superficiale..

       

au urcat o treapta

 
