RSS

Lumea a doua,lumea a treia

22 Iul

La inceput,peste tot pe unde ma duceam cu Schatz,eram prezentata ,,ea este prietena Inei”.WTF??Pai si atunci ce caut cu tine? Dupa o luna,m-am luat finut de el si i-am spus ca nu este corecta prezentarea…nu stiu cat i-a convenit interventia mea,insa s-a conformat si am devenit ,,oficial” prietena lui.
Reactiile celor care il cunosteau erau diferite,barbatii,cu ochi libidinosi,cand aflau de unde sunt,reactionau,,aaa,gogo-girl,Dracula,prostituertin..”,iar femeile ,,nu ma vedeau”.
Am vrut sa ii inteleg,dar nu am putut..Ca straina,esti vazuta doar ca o bucata de carne,pe care unul o f..e si care vrea sa gaseasca vreun ,,prost” sa o ia de nevasta.
Am avut mult de luptat,pana si-au reconditionat sentimentele,insa nu indeajuns.La inceput a durut,cu timpul am invatat sa port mastile lor si sa devin imuna la atacuri.
Revenind la ce am afirmat odata, ca eu veneam dintr-o tara din lumea a treia,intr-o tara din lumea a doua,explic..
,,La voi in Romania exista cafea si ciocolata?Blugii pe care ii porti de unde i-ai cumparat?Din Romania?Se gasesc si acolo?” si multe rahaturi de genul..,,Nu,bai fraierilor,traim in copaci si mancam doar mamaliga!”
Cand aflau ca am bacalaureatul luat,faceau ochii mari…,,pai si atunci ce cauti aici?”..hmmm
De ce lumea a doua??Din punctul meu de vedere…sunt intr-o zona in care gandirea si libertatea sunt limitate.Zace pe hartie independenta femeii..iar rasismul este in floare.Esti straina? Vrei locul lor de munca si barbatii lor.
Nu ai dreptul sa ridici capul,nu ai dreptul la parerea ta,oricum nu conteaza.Si nu ai voie sa reusesti.Cum te ,,ridici” un pic,ti se da una peste cap,ca sa il pleci din nou si sa devii umil si neputincios.Atunci e bine!
E o tara frumoasa,da,cu locuri superbe,in care te simti in siguranta..insa iti trebuiesc ani sa reusesti,sa te afirmi.
Barbatii muncesc foarte mult,vin acasa si isi iau timpul lor liber.Ierarhia este..eu,locul meu de munca,timpul meu liber(doar al meu)…si familia.
Femeile,daca nu au servici sau o cariera sunt din start frustrate,singure,depresive.
Cele care mai au o sansa si un servici,au la randul lor,timpul lor liber(singure,fara barbat) si preocuparile lor separate.
DA..exista si exceptii de la regula,pe care noi le consideram absolut normale,dar nu sunt foarte dese.
Cand sunt impreuna,ma uit la ei,la majoritatea pe care ii cunosc si la teatrul pe care il joaca,de familie fara probleme,familie perfecta.Pentru ca nu discuta niciodata despre ei..dar toata lumea stie.Si totusi..stau impreuna,nu neaparat pentru copii(cei care au),cat pentru avere.
Multi traiesc n ani impreuna,intr-un parteneriat,tocmai ca sa nu se mai complice.
Multi fac copii,stau impreuna,dar nu se casatoresc.Un act nu conteaza pentru ei..sunt liberi sa vina si sa plece din relatie cand vor.
Asta e democratie,modernism,libertate…Si nimeni nu se plange,pentru ca sunt liberi sa aleaga ce e mai bine pentru ei…

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 22, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

2 răspunsuri la „Lumea a doua,lumea a treia

  1. Grapefruits

    Iulie 22, 2010 at 11:55 pm

    stiu cum e sa fii privita ca o straina chiar intr o tara unde se vb aceeasi limba, presupun ca tie iti este cu atat mai greu.

     
    • scorpio72

      Iulie 23, 2010 at 7:02 am

      eu am inceput sa cred ca am gresit tara, cand am ales-o..pe mine una,,sistemul”m-a infrant.
      acum,dupa atata timp,oricum nu mai conteaza.

       

au urcat o treapta

 
