RSS

Anne

21 Iul

Saptamanile care au urmat(de la Schatz (2)),vorbeam mult la telefon,iar weekendurile le petreceam la el si cu el.Era frumos,ne simteam amandoi bine si ochii nostri spuneau multe.

Sora lui,Anne,a aflat asta si nu stiu cat de incantata a fost,insa mie asta nu mi-a aratat-o niciodata.
Insa..probabil(nu probabil,sigur)ea sta in spatele a multe dintre hotararile lui ulterioare.
Anna este tipicul de femeie ,,closca”,vaduva de vreo 15 ani,nu s-a mai casatorit niciodata si nici nu si-a mai facut vreun prieten,pozeaza in femeia singura si verticala(insa ,,musafirii”se perinda mereu).
Scorpioanca(ca si mine,dar mult,mult mai versata),ar putea fi model pentru orice femeie care se vrea perfida si desteapta,care,,stie ce vrea de la viata”.
Isi protejeaza fratele pana la maxim,comportandu-se ca o mama.Nu am fost niciodata in gratiile ei,pentru ca sunt o emigranta tanara si frumoasa, deci..probleme mari.Insa de jignit,nu m-a jignit niciodata,mereu m-a ,,intepat” finut si cu zambetul pe buze,stiind ca pricep unde bate..In mintea ei eu nu am dorit si nu doresc decat sa pun mana pe Schatz,sa ii sucesc mintile si sa ii mananc banii..
Nu are rost sa fac o prezentare mai ampla despre ea,pentru ca i-as face un mare favor.
Tot ce pot spune despre ea este ca mereu m-a ajutat si s-a zbatut sa imi gaseasca aici de munca..dar stiti de ce ,nu?Ca sa nu cheltuie Schatz prea mult pe curul meu..
Ea este a doua persoana a carei amintire imi va lasa un gust amar in gura.

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 21, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

2 răspunsuri la „Anne

  1. cleo

    Martie 11, 2013 at 6:13 pm

    I hate Anne !

     

au urcat o treapta

 
