RSS

Schatz (2)

20 Iul

…Deci era inceput de weekend,cum am zis aici in Schatz
Am sunat-o pe Ina si i-am zis sa nu se panicheze daca,dupa ce ies cu Schatz in oras,nu apar la ea.Ma gandeam(cu gandirea aia implementata de parintii nostrii)ca va incepe sa imi faca morala…Nu,Ina nu a zis decat ,,Off,in sfarsit!Bafta intepato si lasa dracu fata aia de profesoara de religie,ca il sperii si pe asta.”
Schatz a venit si am plecat sa mancam undeva.Imi placea cum se imbraca,elegant,tineresc,fara a exagera,cum miroase..parca era prima oara cand un barbat se afla langa mine…Imi placeau ochii lui(bine si acum imi plac),un albastru cand intunecat taios,cand deschis bland.
Seara a trecut repede si a hotarat ca trebuie sa ma duca la Ina.In drum spre ea,m-a intrebat daca am ceva impotriva sa ne abatem din drum,pentru a hrani cainele pe care il avea.Am fost de acord si cand am ajuns la el,am facut cunostinta cu labradorul lui,care a venit direct la mine ..
Schatz m-a intrebat daca vreau sa merg acum la Ina sau mai pot intarzia la un pahar de vin.Eu m-am dat intarziata si asa am intrat in barlogul lui,pentru prima oara.Era casa batraneasca enorma,la fel de enorma ca cea pe care o construia 50 metri mai incolo.
Am baut vin,am vorbit despre noi,despre mine,el,Ina,viata..timpul a trecut frumos,moment in care am spus:
,,-Ai doua posibilitati:una este sa ma duci la Ina,cealalta sa dorm la tine..alege..
-Nu am nimic impotriva poti dormi la mine,chiar mi-ar face placere,numai ca trebuie sa fac ceva..”
Si in momentele care au urmat,am stat pret de vreo cinci minute(ca atat am rezistat),sa vad reactiile unui om luat total prin surprindere.Pentru ca Schatz a inceput sa alerge dintr-o camera in alta,ba cu perne,ba cu lenjerii,ba cu o pilota..era..doamne..era tot o zbarnaiala..l-am oprit,radeam deja cu lacrimi..
,,-Te rog,opreste-te o clipa!
-De ce?
-Spune-mi si mie,de fapt ce faci??
-Pregatesc camera…
-Si de ce alergi cu pilota si perna pe aici?
-Pai iti pregatesc o camera….sa dormi..
-Stii(eu,razand), cand m-am referit sa dorm la tine,m-am referit de fapt cu tine..”
Credeti-ma,nu doriti sa vedeti niciodata fata unui barbat socat..
,, -Esti sigura?
-Foarte! ”
Restul sunt…doar clipe de neuitat pentru mine..
Dimineata am gasit micul dejun pregatit si am fost primita cu un sarut si un ,,buna dimineata”.
De acest episod,imi aduc aminte mereu cu placere,iar daca suntem amandoi si povestim,radem cu pofta.
El zice ca am fost imprevizibila si in viata lui si relatiile lui cu femeile,nu a fost atat de surprins si socat ca atunci,la cat de directa am putut fi…(va urma)

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 20, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

2 răspunsuri la „Schatz (2)

  1. Manole

    Iulie 20, 2010 at 1:09 pm

    Frumos 🙂

     

au urcat o treapta

 
