RSS

Gert

18 Iul

Mda,nepotul,cel care m-a angajat pentru Primul job

Mult timp a ras de mine,zicand ca ii mananc tot zaharul si painea din casa.In rest, cu tipul asta m-am inteles bine.Eram deja cu ,,Schatz” si a tinut cu respect distanta intre noi.Aici nimeni nu iti face nimic daca nu dai semne ca ai vrea ceva.Cat timp stateam acolo,nu ma machiam si umblam cu niste haine lalai.
Cand venea weekendul,ma transformam,ma pregateam de plecare,deveneam eu.Ii observam reactiile..insa a fost intotdeauna un domn.
Aveam zile cand ne plictiseam amandoi cu mosii in casa si atunci vorbeam,glumeam,radeam.Mi-a aratat chiar si casetele video cu inregistrarile de la Paris-Dakar,unde participase si el.
Imi spunea ca alesese sa traiasca in casa cu bunica,pentru ca atunci cand aceasta va muri,pe Ottmar il va trimite la azil,iar el va ramane cu casa.
Din pensia Mariei,care nu avea pe ce sa o cheltuiasca si nici prea multe nu ii trebuia,Gert isi cumparase o masina.Era baiat destept!
DA..in casa aia am locuit trei luni.Au fost de cosmar,bune,proaste,frumoase,grele,frustrante,comice,epuizante…dar nu le regret.Tot ce am facut aici in Austria,a fost fiecare in parte,o experienta de viata,care m-a motivat si intarit pentru mai tarziu…
Maria a murit intre timp(am aflat cand eram in tara,in concediu).
Pe Gert,l-am vazut o singura data intamplator,conducea…
De Ottmar nu mai stiu nimic…
Cand o sa revin in tara..o sa incerc sa fac un UPDATE la acest subiect si sa va pun poze cu casa,Maria si Gert..cu Ottmar nu cred ca am poze.

 
 

au urcat o treapta

 
