RSS

Schatz

16 Iul

Ca sa faceti legatura,cititi Maria sau pur si simplu..luati cronologic categoria ,,Schatzi meu si…”

La sfarsitul unui weekend,Schatz a venit si m-a luat de acolo.Ma simteam ciudat,un amestec intre sictir si curiozitate.Schatz arata foarte bine in ciuda varstei,fusese instructor de ski in timpul liber ,lucra(si lucreaza)la o firma privata,pe o meserie la noi banala,aici de raspundere si bine platita.
Stiam deja de la Ina ca este divortat recent(recentul fiind de vreo doi ani),ca este un om imprevizibil,caruia ii place aventura,sa cante,sa danseze,sa rada…Era si este un om plin de viata si vesel,exact opusul meu.
M-a lasat la Ina, seara a venit din nou si am plecat intr-un bar cu discoteca.Acum,eu la discoteca nu fusesem decat o singura data,cand aveam 16 ani,dar a fost ok..Am baut,am dansat,am ras.Am simtit ca traiesc,m-am simtit din nou femeie si mai mult..dorita.
Nu conteaza in ce fel dorita..poate nu voia decat sa mi-o ,,traga”,pentru ca se dusese buhul romancelor aici,cum ca ar fi bune la pat..insa vedeam clar in ochii lui cum sunt masurata,cantarita..
Ca sa pun paie pe foc si pentru ca dupa atata timp,aveam din nou un barbat langa mine,intr-un moment de mare aglomeratie,l-am luat de mana.Apoi cred ca a luat asta ca pe un semn de incurajare,pentru ca s-a lipit de mine.La propriu!L-am simtit toata seara,cum ii tremura corpul,fierbinteala care ii iesea prin toti porii,barbatia-i atatata..da..aruncasem provocarea aia mica.
Ii urmaream reactiile,atunci cand dansam si ii vedeam ochii sticlind de pofta..era ca un leu care statea la panda,sa insface prada.
Insa a fost cat se poate de domn si nu a facut nici un gest necontrolat.Cand m-a condus inapoi acasa la Ina,l-am sarutat pe obraz si i-am multumit.
Toata noaptea nu am putut dormi…in camaruta Inei,imi luase foc neuronul ala lenes,eram venita la munca,uram barbatii si nu eram pregatita deloc pentru unul.
Insa viata mi-l scosese in cale si eu ma luptam cu mine..ce sa fac.
Duminica seara am plecat la Maria si Schatz m-a sunat de doua ori in cursul saptamanii,sa ma intrebe banalitati si daca mai vreau sa iesim impreuna.Si eu am vrut!
Deja urlau in mine hormonii de femeie tanara si nef..ta,nu conta ce dracu urma,voiam sex,asta era cuvantul..
Intrebarea era cum dracu sa procedez,pentru ca ei,aici,de obicei nu fac gesturi cu conotatii sexuale,tocmai ca sa nu fie prost intelesi si sa se trezeasca ca au plangere pentru hartuire.
Insa ideea mi-a venit exact in ziua cand il asteptam sa vina sa ma scoata din ,,iad”..
Era inceput de weekend.(va urma)

 
2 comentarii

Scris de pe Iulie 16, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

2 răspunsuri la „Schatz

  1. Pingback: cataratorii

au urcat o treapta

 
