RSS

Blöde Gerät

13 Iul

Adica in traducere libera…aparat prost

Se da un GPS ,se zice ca e bun si doua persoane dornice de aventura pe sosea,pentru ca asta am ajuns sa facem..
Am plecat sa ,,batem” din nou drumurile Germaniei,nu ca nu am avea ce vedea in Austria..dar asa zice Schatz ca ma scoate in lume..ma duce in alta tara..Ia GPS-ul,il programeaza si o luam in directia indicata,asa aiurea,sa cunoastem ce exista de jur imprejur.
Am vrut sa ajungem in Alpensee,un lac frumos din Germania,insa nu am mai reusit,pentru ca peste tot se repara,asfalta,etc…
De prisos sa mai spun ca saracul GPS,dupa ce ne-am invartit sa iesim de unde intrasem,a cedat si nu a mai cunoscut ruta.Am vrut sa ne intoarcem inapoi in Austr,..nu mai cunostea detaliile.Si Schatz asa de rau s-a enervat,incat a inceput sa se certe cu GPS-ul.Si cum al nostru are o voce suava de ,,doamna” care il intorcea mereu pe un drum care nu exista,a inceput sa se certe cu doamna…care deja ne plimbase cam 100 de km aiurea,dand rotocoale tampite si gonind pe autostrazi.Care doamna asa de tare s-a suparat incat a dat cu GPS-ul de bordul masinii..atat de &*?/&%§** zicea Schatz,incat fara nici o explicatie,chestia care tine GPS-ul lipit de parbriz,s-a dezlipit inexplicabil si a cazut cu zgomot pe bordul masinii…
Concluzie: daca GPS-ul va supara,nu ii vorbiti urat,pentru ca s-ar putea sa ramaneti ore bune cine stie pe unde…
Aaaa….si nu Schatz este ,,vinovat”..ci GPS-ul,pentru ca e prost…

 

4 răspunsuri la „Blöde Gerät

  1. irenadaiana

    Iulie 13, 2010 at 11:49 am

    F…k the mouse , l-am lovit din greseala si s-a dus pe postul din ianuarie dupa ce scrisesem la foc automat un noian de impresii. Reluam. Poate nu in aceeasi ordine dar cu acelasi continut. Ti-am citit blogul pe nerasuflate azi abia pentru ca il mai frunzarisem intr-o zi ( dupa comment-ul tau) si eram foarte intrigata , cine este Ulise , cine este „El” , ce fel de blog este asta – literatura , gradinarit , calatorii – si te-am descoperit.
    Esti fantastica! Esti puternica , incertitudinile tale , indoielile , problemele si rezolvarile lor nazuintele tale , fragilitatea ta , fiul tau mai ales , arata ca esti puternica. Esti inteligenta , intrebarile si raspunsurile , analiza si autoanaliza pe care le faci , framantarile tale , arata asta. Esti curajoasa , lupta si renuntarile , intrarile si iesirile , plecarile si revenirile tale arata asta. Si esti frumoasa , sensibilitatea sufletului tau , si dragostea printre cuvinte , arata asta. E normal sa avem indoieli , incertitudini , remuscari poate , suisuri si cabarasuri , tristeti si singuratati , bucurii marunte ( parca prea marunte uneori) sau imense ( poate prea mari alteori incat ne taie respiratia ) si temeri , mai ales temeri. Viata nu e liniara, cine nu le are este nesimtit. Am citit in coada unui mail-nesemnificativ de altfel , genul de mail-uri cu prostioare pe care si le trimit colegii in timpul programului – o chestie , o cugetare . Ceva de genul „Viata nu inseamna sa astepti ca furtunile sa treaca, ci sa inveti sa dansezi in ploaie!” iar ziua de azi nu este altceva decat ziua de maine pentru care iti faceai griji ieri.
    oricat ne-am stradui nu stim ce ne va aduce ziua de maine si vom continua sa ne facem griji pentru ea. Importanta este increderea. Continua sa ai incredere in tine , aduna esenta din toate , bune sau rele , fac parte din lectia noastra , depinde de noi cat de bine o invatam, uneori trebuie sa fim duri ca Ina ta de acolo. Alteori trebuie s-o luam de la capat iar si iar. Dar trebuie sa mergem mai departe. privitul inapoi e doar pentru concluzii. Mama mea avea o vorba – hai sa vedem cum iesim din asta intai si pe urma vom avea timp destul sa plangem . Stiu , suntem un amestec ciudat de vise incalcite , de dorinte neclare , de nori de furtuna… de ploi si soare.
    trebuie doar sa avem rabdare sa le descalcim sa le clarificam si , neasteptat , vom gasi si rezolvarea. Am vazut ca m-ai trecut la invingatoare. Nu nu sunt invingatoare , dar lupt. Am caderile mele si urcusurile mele , singuratatile si temerile mele , nu am realizat tot ce mi-am propus , inca traiesc in Romania si asta-mi mananca tot timpul, am gsit dragostea dupa multe cautari si acum tremur pentru ea. Nu , nu sunt o invingatoare dar lupt. Fiecare secunda e agonie si extaz .E un razboi al dracului de lung dar sfarsitul lui n-ar insemna decat SFARSITUL . Asa ca mai bine sa mai tina. Lupta . Chiardaca o incasezi uneori , inseamna ca traiesti. Mai vorbim, acum ca te-am descoperit , astept cntinuarea povestii.

     
    • scorpio72

      Iulie 13, 2010 at 12:26 pm

      Toate suntem Invingatoare..toti suntem invingatori..indiferent ce viata buna sau de cacat avem..
      Inca traiesti in Romania?? Eu ma intorc definitiv ..indiferent cat de nebuna ma fac cei din jurul meu…,,nu vezi ce e in tara??” Ce dracu e in tara? Greu mi-a fost mereu,nu ma duc nici in desert si nu sunt nici singura supravietuitoare a unei calamitati..
      Da,ma intorc acasa..aici pot fi eu..in sfarsit EU.
      Multumesc pentru gandurile tale lasate aici..si esti binevenita oricand.

       
      • irenadaiana

        Iulie 13, 2010 at 12:57 pm

        hei, don’t blow up. Nu a zis nimeni ca esti nebuna ca vrei sa te intorci. E firesc.Eu ma consider la capatul lumii uneori chiar daca n-am plecat din tara. Sunt la margine , nu?! Chestia cu ” inca traiesc in Romania ” e o figura de stil. Inca traiesc , n-am murit adica. Pana la urma n-are nicio relevanta. Greu e peste tot.Atata vreme cat mai ai un loc in care sa te intorci e bine. Cat mai ai la cine sa te intorci . Iar „tara” noi ne-o facem . Of, iarta-ma sunt intr-o pasa proasta. Fac pe viteaza dar maine e cea mai grea zi din viata mea. Sau astazi?! Asteptarea ma omoara. Pa.

         
  2. scorpio72

    Iulie 13, 2010 at 1:24 pm

    daiana..nu ma refeream la tine..si am inteles perfect ce ai scris tu…
    cat despre ziua de azi sau maine…va fi bine,o sa vezi…uite iti trimit din energia mea pozitiva de acum…

     

au urcat o treapta

 
