RSS

Maria

12 Iul

Urmare din Primul job

Deci..dupa trei zile si trei nopti nedormite,am cedat psihic si i-am spus lui Gert sa faca ceva,ptr ca eu nu pot rezista asa..
In tara asta am cunoscut cei mai reci oameni cu putinta.Nu le pasa decat de persoana lor si apoi,daca mai e loc..si de ceilalti.
Gert mi-a spus pe un ton neutru,ca stie ca noaptea e a mea si ca daca o mai aud pe Maria..sa ma fac ca nu o aud si sa nu ies din camera.I-am spus ca nu pot face asa ceva si pana la urma l-am convins ca trei nopti sa ma duc eu la ea si trei nopti el.
Eram franta,eram epuizata..dar nu puteam fi rece si nepasatoare,Maria era ,,bunica” pe care o pierdusem,Maria radea si plangea,Maria era om.
Ma duceam la toaleta,plangeam sa imi descarc oboseala si frustrarile si reveneam ,,proaspata”.
Maria continua noptile sa strige dupa ajutor, pana la epuizare..ma duceam la ea,o gaseam ba cu cearceaful ,,insurubat” in jurul gatului,ba cu pampersii(curati de altfel) jumuliti in ghemotoace aruncate prin toata camera,ba cu o foarfeca in mana,taind sosete.Dar una peste alta,ajunsesem sa tin la Maria..
Cine spune ca este usor sa ai grija de acesti oameni,minte.De atunci,am respect pentru absolut orice femeie romanca sau nu,plecata peste hotare pentru un trai mai bun si face acest lucru.Iti trebuie atat de multa stapanire de sine,iti trebuie curaj si mai mult decat atat,trebuie sa inveti sa iti blochezi sentimentele umane,pentru ca altfel cedezi ..

Dupa doua saptamani,am reluat legatura cu cel care venise cu Ina la aeroport..o sa ii spun simplu Schatzi.
Ma suna sa ma intrebe ce fac,cum ma descurc..In germana mea de incepator,ii povesteam ca sunt obosita,ca e greu si ca astept weekendul sa plec la Ina.La momentul acela aveam ura pe barbati,eram deja de cinci ani divortata si nu imi mai ardea sa dau sanse cuiva..eram satula.Avusesem vreo doua incercari timide..renuntasem.
Mi-a propus sa ne intalnim,de fapt sa vina sa ma ia si sa petrecem impreuna o zi in weekend. Eram satula de Gert si Maria..simteam nevoia sa ies..pur si simplu..si am acceptat.Nu aveam ce pierde.
Schatz era foarte ocupat cu constructia casei lui,abia venise din Brazilia unde fusese in concediu doua luni,era un om foarte ocupat,insa printre treburile lui m-a strecurat si pe mine.

 
 

au urcat o treapta

 
