RSS

?????

07 Iul

Din nou..rascruce

Cu toate ca nu am avut intentia asta,am observat ca blogul meu are o tenta emo..sau poate ca viata mea de pana acum asa a fost..
Nu ma intelegeti gresit,sunt un om normal,nu am ganduri fatidice,imi place sa ma distrez,am descoperit o noua viata aici,acasa am un baiat minunat si totusi….eu nu gasesc rezolvarea la problema mea sau poate ca o neg.
Asa ca..voi care ma cititi si cunoasteti cat de cat framantarile mele,puteti sa imi spuneti rezolvarea din punctul vostru de vedere…
PROBLEMA ESTE URMATOAREA:
-se da o pereche,ce se presupune ca are o relatie de n ani,..fiecare din alta tara..
-de la un timp nu mai au ce sa isi spuna,cu toate ca se inteleg bine,ceva nu mai merge..insa la amandoi le e greu dupa o perioada,unul fara celalalt
-ea nu are nici o siguranta si viitor in acea tara,dar ii respecta lui deciziile
-el nu vrea sa se mai lege la cap,dar ii place sa stea cu ea,insa nu o ajuta cu nimic din punct de vedere al sigurantei pe viitor
-ea s-a hotarat sa plece,sa vina in tara si sa faca o scoala,in conditiile in care stie ce e in tara
-el este de acord ca face bine,nu ii pica bine asta,dar nici nu face ceva
-ea stie ca face bine,insa ii e greu sa plece,sa lase totul si sa o ia de la capat..
-daca ea pleaca..ar trebui sa renunte definitiv la tot sau isi poate lasa o portita?portita pe care a mai folosit-o,de altfel..
-el vrea o portita…in care ea poate veni oricand inapoi,sa intre din nou intr-o gaura neagra,fara iesire,dar pe perioada scurta,al dracu de frumoasa
-indiferent ce va fi…ei vor ramane f buni prieteni si in contact
-amandoi sunt oameni maturi
Astept sa ma tocati …

 
8 comentarii

Scris de pe Iulie 7, 2010 în De-ale mele...personale

 

8 răspunsuri la „?????

  1. mamica_de_sebastian

    Iulie 8, 2010 at 8:25 am

    Eu zic sa pastrezi portita…ca nu se stie niciodata…Io cam asta am inteles la ora asta si e dimineata si nu mi-am baut kafeaua:)

     
  2. Manole

    Iulie 8, 2010 at 8:31 pm

    Asata cu portita e musai si nu intra in discutie sa nu ti-o lasi.
    Eu as pune putin altfel problema : sa ramai sau sa pleci?
    Am vazut argumentele pentru are crezi ca relatia nu mai e ce-a fost…hmmm. Cred ca aici e o buba. Si aia se numeste casatorie. tu, vrei angajament scris, el, nu. Altfel, la ce-a ajuns relatia dintre voi aia fara patalama, seamana foarte bine cu relatia altora cu patalama. Nu-i nicio diferenta! Relatiile se consuma, depinde doar de voi doi cum o recanalizati pe a voastra!
    Ziceam de determinare si vad ca n-am gresit. El vrea determinare din partea ta, asta e parerea mea, sa ramai pentru ca vrei TU nu pentru ca te roaga sau te influenteaza el(ulterior, un argument puternic de folosit impotriva lui , de care se teme)
    M-a surprins ceva : ‘in care ea poate veni oricand inapoi,sa intre din nou intr-o gaura neagra,fara iesire,dar pe perioada scurta,al dracu de frumoasa”…si ma intreb, de fapt ce vrei?
    Vise…avem cu totii…

     
    • scorpio72

      Iulie 8, 2010 at 8:52 pm

      manole,eu vreau siguranta si aici asta nu inseamna neaparat casatorie,sunt multe altele…din pacate..e un mare nu pentru toate..
      nu este prima oara cand plec..o sa afli pe parcurs,cand voi scrie,am vrut ceva in doi si a fost mereu in unul…adica unul care dadea si celalalt primea..
      spune diferenta de varsta,de mentalitate,de vise…cum vrei…
      a fost si este cu bune si rele,insa da..m-am hotarat..e timpul sa fac ceva constructiv pentru mine..daca va fi sa fim impreuna,cu toate plecarile si revenirile mele…vom fi..
      si da…inca il iubesc..

       
  3. Manole

    Iulie 8, 2010 at 9:10 pm

    Orice as zice eu, trebuie sa intelegi ca nu-s in pielea ta si nici nu pot fi. Orice o sa faci, sunt pe aici si daca pot, ca din afara sa dau un sfat, ti-l voi da. Daca voi putea sa te ajut, te vo ajuta.

     
  4. Eu

    Iulie 9, 2010 at 4:54 pm

    Am citit toate postarile tale si acum simt nevoia sa comentez. Situatia ta actuala seamana 99% cu a mea, doar tarile sunt diferite, ne desparte o granita. Eu am trecut deja prin faza cu intorsul in RO….dupa o luna mi-am blestemat zilele, intrebandu-ma cum am putut sa iau o astfel de decizie, in conditiile actuale din RO….indiferent de ce am lasat aici sau de ce am fugit de aici. Spun „aici” pentru ca dupa doua luni si jumatate m-am intors. La gaura mea neagra, la nesiguranta mea, la lipsa mea de perspective inchipuita. Daca vrei sa faci ceva concret pentru viitorul tau si al fiului tau, cred ca ai mai mari sanse acolo unde esti acum. E greu, dar oportunitati sunt. Fa pentru tine si lasa relatia la gheata pentru o vreme, nu te mai preocupa de perspectivele ei pe termen lung. Daca e sa mearga, va merge….daca e sa se rupa, se va rupe. El nu vrea sa-si asume responsabilitatea, scuteste-l de ea. Poate daca nu se va mai simti pus sub presiune, va privi altfel lucrurile. Iar daca nu, in timpul in care te ocupi de tine si faci ceva pentru viitorul tau acolo, se pot ivi alte oportunitati.

    Nu vreau sa sune a sfat pertinent ce scriu eu aici. Dar traiectoria mea a fost ca a ta, esti doar cu un pas in urma. Poate te scutesc de el, daca iti povestesc cum mi-a fost mie. Zic si eu, nu dau cu parul. Oricare va fi alegerea ta, iti doresc multa putere si mai putina framantare interioara.

     
    • scorpio72

      Iulie 10, 2010 at 7:51 am

      nu,nu este un sfat pertinent,multumesc pentru raspunsul tau…numai ca eu am facut asta deja,inca o data..de fapt de mai multe ori(ma refer la intors).
      si nicodata nu am ajuns la ceva mai bun..ma refer la un job,la relatie,la tot..mereu ma intorc de unde plec si stagnez,nu evoluez pe nici un plan. nu am nimic,sunt un nimic si cu nimicul nu faci treaba nicaieri in lume..
      si atunci vine intrebarea…de ce un om se intoarce aocolo unde vede ca nu e nimic??sau e doar prezent?? eu nu pot trai asa,numai pentru prezent,timpul nu sta in loc pentru nimeni..

       
  5. cleo

    Martie 11, 2013 at 3:33 pm

    Oh….o relatie ca asta am ales si eu s-o inchid. Mereu va fii un loc special acolo care nu v-a fi nicicand locuit de altceva…..

     
    • Scorpio

      Martie 12, 2013 at 5:50 pm

      Si a ramas ceva special in sufletul meu.

       

au urcat o treapta

 
