RSS

Din nou..rascruce

05 Iul

Continuare din Incertitudini prezente

Am intrat de doua zile intr-o valtoare..si ma-nvarte si ma-nvarte de m-a luat dracu..Valtoarea vietii..care nu imi da pace si m-a ametit..Spuneam ca sunt incerta si nu stiu ce sa fac..sincera sa fiu,acum stiu.O sa imi fie ingrozitor de greu din nou,dar am hotarat..vin acasa.Ma intorc acasa..unde-i,,saracia si nevoile si neamul”.Am stat mult sa ma hotarasc,insa mi-am dat seama ca oricat ar fi de frumos privit din afara,dinauntru este jalnic.Am hotarat sa pun din nou punct(a cata oara,oare?)si sa ma reintorc in tara.Vreau sa ma duc la scoala,vreau sa invat,vreau sa fiu cu fiul meu,vreau sa imi linistesc gandurile,vreau sa redevin exact cine sunt eu..
Ieri l-am anuntat pe Schatzi ca plec,nu am mai asteptat un raspuns de la el cum ii spusesem,pentru ca raspunsul oricum va fi ,,nu”..si surprinzator,parea ca i s-a luat o piatra de pe inima.Mi-am dat seama inca odata ca oricum nu mai avem ce ne spune,insa ca prieteni putem sa ne povestim pe viitor multe.Apoi am vorbit despre oportunitatile mele aici,care sunt zeroooo…Asta pentru ca nu vrea sa faca ceva cert pentru mine..
Apoi m-a sunat o tipa sa ma anunte ca ma accepta(pentru un job) ..am refuzat-o.Cat de nebun sa fii sa faci ce am facut eu?Multi ma fac nebuna,ca vreau sa ma intorc in tara si sa nu am nimic(pentru ca nu am nimic)si ca nu raman aici..unde de bine de rau…De bine de rau ce??M-am saturat sa ma mint ca e bine..insa ma simt ca intr-o colivie,de fapt asa am fost mereu aici…
O sa mai dezvolt tema asta..pentru ca inca doua luni de acum incolo va ramane deschisa..

 
5 comentarii

Scris de pe Iulie 5, 2010 în De-ale mele...personale

 

5 răspunsuri la „Din nou..rascruce

  1. Manole

    Iulie 6, 2010 at 7:27 am

    nu stiu ce sa-ti spun…locul asta…unde vrei sa te intorci o fi el mai bun, insa, momentul nu e DELOC prielnic.
    Hotararile de genul asta nu se iau la greu sau cand esti cu sufletul prafulete, atata spun 🙂

     
    • scorpio72

      Iulie 6, 2010 at 7:31 am

      daca asa avea de ales as alege..insa cand vezi ca cel de langa tine,mai ca rasufla usurat atunci cand anunti si nu incearca deloc sa te retina,cand stii ca nu ai loc de intors si unde sa te duci…preferi acasa la tine.
      pentru mine niciodata nu a fost un moment prielnic,tocmai de asta am amanat mereu si am facut compromisuri..pentru mine incepe sa fie tarziu..

       
  2. Manole

    Iulie 6, 2010 at 9:40 am

    Hmmm, aici e cu dus si intors…
    Unii oameni asteapta sa vada determinare/hotarare…cred ca intelegi tu ce vreau sa spun..adica nu prea le place sa renunti, o iau in nume personal(ca renunti la ei) si nu incearca sa te opreasca(mai cunosc eu pe cineva… 😀 )

     
  3. cleo

    Martie 11, 2013 at 3:24 pm

    Simt durere……a fost cred, un moment dureros !

     

au urcat o treapta

 
