RSS

Speranta renascuta

03 Iul

Urmare din Pasi incerti inceti

Astazi pun punct capitolului Ulise si a tot ceea ce a fost in trecut legat de noi doi.Sunt multe de spus,insa majoritatea au fost atat de dureroase,incat le-am ascuns intr-un sertaras din mintea mea si am uitat de ele..Am incercat sa imi aduc aminte in mare,sa nu scormonesc prea adanc dupa aceste amintiri.Probabil voi mai reveni pe parcurs,insa legat de relatia Ulise-fiul lui.Sunt foarte multe de spus si aici..

..Am divortat foarte repede,a durat doar o luna jumatate,nici nu imi trebuia mai mult,iar el a plecat sa se insoare repede,ca sa nu piarda sansa si sa nu i se nasca nelegitim copilul.
De Ulise m-am tot ,,impiedicat” apoi..Uita sa trimita pensia alimentara,uita sa isi sune copilul,uita ca e tata.Pentru ca era ocupat sa incerce sa fie tata in alta parte.I se nascuse baiatul..Au trecut anii..apoi s-a nascut fata..Apoi ca sa nu plateasca pensia alimentara pe care am incercat sa o recuperez printr-un proces,a divortat si de cealalta,s-a mutat,i s-a pierdut urma..Apoi am aflat ca s-a intors si sunt din nou impreuna.Ce poate face ,,inumanul” din oameni..Nici nu trebuia sa intreb,cu toate ca era in alta tara..lumea imi spunea,aflam..
Lasand la o parte faptul ca am suferit mult..revin de unde am plecat si inchei un capitol din viata mea.
Sincera sa fiu,ii urez tot binele din lume si am uitat de mult sa mai am vreun sentiment,chiar si urat,pentru acest om.Deci chiar ii multumesc, ca intr-o etapa a vietii mele..el a disparut.Fara el,m-am transformat,m-am descoperit ca femeie,ca om,am evoluat,am invatat sa fiu independenta,sa ma descurc singura.
Am razbit si m-am ridicat singura,atunci cand eram cazuta..
Am plans si am invatat sa rad..
Am reusit sa privesc din nou in ochi,un barbat,am descoperit barbatii si sentimentele lor,bune sau rele,am descoperit faptul ca sexul este frumos(si sanatos)..ca pot fi si altceva decat mama.
Am reusit sa imi cresc singura copilul..si nu a fost deloc simplu..dar am reusit!
Am reusit sa fiu eu si sa ma fac auzita!
Am intrat in aceasta poveste de dragoste,o pustoaica,o fetiscana care nu stia cu ce se mananca viata si am iesit din poveste o femeie puternica si matura.
Multumesc Ulise,….asa nu as fi stiut niciodata cine sunt cu adevarat si nu as fi cunoscut viata care a urmat…

 

Etichete: , ,

Un răspuns la „Speranta renascuta

  1. miscellaneous11

    Iulie 3, 2010 at 6:07 pm

    Asta-i adevarat, chiar daca la un moment dat intalnim oameni care ne fac rau, si pe moment nu intelegem ce-am facut de „am meritat” asta, ei isi au rolul lor in formarea noastra … 🙂 Ma bucur ca ai reusit sa depasesti cele rele.

     

au urcat o treapta

 
