RSS

Ulise(4)

28 Iun

Continuarea lui Ulise(3)

A revenit doua zile mai tarziu..incercand sa explice..
,,-Nu ai gresit cu nimic,insa faptul ca fac un copil pentru o viza Schengen si pentru ceva mai bine..explica totul!
-Ceva mai bun pentru cine?
-Pentru mine,pentru noi..
-Care noi? Noi am iesit de mult din ecuatie..
-Te iubesc,insa nu pot fi ca musulmanii,cu mai multe neveste,trebuie sa renunt la una..
-Asteapta sa se nasca copilul si vino cu el aici,il vom creste impreuna cu al nostru!
-Nu pot face asta,vreau sa divortez si sa ma insor cu ea,sa aiba copilul un tata..
-Deci te-ai hotarat sa renunti la familia ta,pentru a-ti incerca norocul alaturi de o pustoaica nedesteptata..Nu te pot obliga sa stai alaturi de noi..departarea a stricat toata notiunea de familie,iar tu nu mai esti omul pe care eu l-am iubit si il iubesc..”
De prisos sa mai spun ca incerca sa gaseasca argumente..mi se facuse greata.Pentru ca il cunosteam..i-am cerut sa vad cum arata fata,stiam ca sigur are o poza cu ea,..socat a scos o poza si mi-a intins-o..si in clipa aceea,m-am vazut pe mine naiva..era o pustoaica blonda,cu parul lung..dar de,nu era romanca amarata,ci un bun potential..
I-am redat libertatea,gandindu-ma ca daca nu a fost in stare sa fie tatal copilului nostru(care devenea bobocel de clasa 1),macar invata sa fie pentru celalalt.

 
 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „Ulise(4)

  1. ionela

    Februarie 25, 2012 at 8:04 am

    nu stiu cum s-a desfasurat povestea lui, dar am o vaga banuiala ca totusi nu i a fost prea bine. si meseria de tata nu se invata. ori o ai in sange ori nu o ai. cam asta cred eu!

     

au urcat o treapta

 
