RSS

Incertitudini prezente

27 Iun

Eu,persoana mea,yo,subsemnata…De multe ori nu mai stiu cine sunt cu adevarat,m-am saturat sa port masti,nu stiu sa joc teatrul asta,nu sunt facuta pentru asta.Am inceput din nou sa cad,nu mai ma catar,nu mai vad varful muntelui..si ma inunda din nou frustrarile si temerile.Stiam ca sunt o persoana puternica,timpul a demonstrat-o,insa in ultima perioada ma simt exact ca un fluture care se izbeste mereu de lampa.Pentru ca lumina puternica il atrage si vrea cu orice pret sa ajunga la ea..
M-au inconjurat fricile si nu mai reusesc sa ma redescopar,ma simt marioneta in mana tuturor si simt ca nu imi mai pot trai viata.Demn,asa cum am facut-o intotdeauna.
Ina imi vrea atat de mult binele incat a devenit violent de protectoare si fara sa vrea se implica mai mult in viata mea decat in a ei.
Cat de mult poti permite binefacatorului tau sa se implice in viata ta?
Incearca atat de mult sa ma ghideze incat nu mai vreau sa traiesc asa.Are poate multa dreptate,insa nu sunt un copil si vreau drumul meu.Si stiu ca drumul meu de acum este unul gresit si poate fara perspective,dar este al meu,ales acum..
,,El” nici nu stiu daca mai exista,este atat de neprezent in viata mea,incat incerc sa ,,respir” fara el.Imi demonstreaza pe zi ce trece ca exista acum un mare,,nimic” si este atat de las incat nici macar nu vrea sa incerce ceva..
Fiul meu a devenit independent si a inceput usor sa uite rolul meu in viata lui sau poate doar mi se pare din cauza distantei dintre noi…Il iubesc enorm si este mandria mea,insa usor ,usor,nu imi mai vad locul langa el.Se spune ca vine o vreme cand trebuie sa ne lasam copiii ,,sa zboare”.Eu l-am lasat de mult,dar deabia acum vad si simt asta.
Sunt frustrari care nu imi dau pace si ma macina incet.Sper sa fie o perioada trecatoare,pentru ca am inca multe de pus la punct.
Chiar daca stiam ceea ce se intampla in tara,scumpirile,taierile de salarii,pensii,subventii imi adancesc starea de frica.Ce sa fac? Unde sa ma duc? Sa raman?Sa plec? Ce sa fac?
Indiferent ce as alege,pierd in cealalta parte…
As vrea sa scriu numai lucruri frumoase,lapte si miere,marmelada,insa nu am ce..Putinele clipe frumoase din viata mea sunt umbrite de spaimele care au pus stapanire pe sufletul meu.Sunt atat de putine,ca nici nu s-ar mai vedea printre nisipul din clepsidra timpului…
Si azi am mai primit inca o lovitura de la viata…inca una..eu cred ca sunt scaltoace de la D-zeu..mi le da ca nu vreau sa ascult…

 

7 răspunsuri la „Incertitudini prezente

  1. mamica_de_sebastian

    Iunie 27, 2010 at 9:35 am

    Draga mea toti avem momente de ratacire in viata cind credem ca nu mai e nici o scapare.Dar sint sigura ca dupa probleme si pierderi ni se pregateste o surpriza frumoasa.Si te rog sa nu mai spui ca Dumnezeu te pedepseste,caci nu cred ca e asa.El iti v-a arata calea care trebuie sa o urmezi,asculta-ti inima si totul v-a fi bine.
    Te imbratisez si oricind vrei sa vorbesti cu cineva noi sintem aici

     
    • scorpio72

      Iunie 27, 2010 at 10:00 am

      mami de sebi..m-am saturat de momentele astea de ,,fara scapare”,viata mi-a fost plina de ele…
      iar D-zeu nu ma pedepseste,nu am zis asta,ci imi arata ca nu e bine ce am ales..
      multumesc pentru vorbele frumoase.

       
  2. Manole

    Iunie 27, 2010 at 11:42 am

    Dap, sunt momente cand ne simtim cu totii asa. Dar stii care e paradoxul? Si astea ca si cele vbune, trec! Inevitabil trec! Mai devreme sau mai tarziu, mai repede ori mai lent(fie vorba intre boi, trec al draq de lent). Rabdare, atata-ti cer.

     
    • scorpio72

      Iunie 27, 2010 at 11:51 am

      manole,esti draguta…dar eu am rabdare de vreo…15 ani! mereu astept sa treaca inevitabilul..
      cata rabdare sa mai am??

       
  3. Manole

    Iunie 27, 2010 at 1:36 pm

    Cata trebuie ca sa reusesti!

     
  4. Grapefruits

    Iunie 28, 2010 at 10:21 pm

    Experientele repetate au un singur scop: sa-l învete pe om ceea ce nu vrea sa învete.
    P. Coelho

    Mai cred ca pentru unele necazuri suntem singuri vinovati, nu pentru ca exista, ci pentru ca nu gasim putere sa le depasim, dandu.le mai multa importanta decat lucrurilor frumoase din viata noastra.

    E greu? Ei fi’r’ar, nu lua in seama!

     

au urcat o treapta

 
