RSS

Lamurire

25 Iun

urmare la Interogatoriul

Cand m-am vazut fata in fata cu ,,Ina” nu am mai avut putere decat sa ma prabusesc in bratele ei si sa ii soptesc ca trebuie sa ajung urgent la toaleta(emotiile!).Cand am revenit,am observat ca alaturi de ea ,era un barbat grizonat,cu un sacou cam ciudat pentru gustul meu(dar modern si in vreo trei culori).S-a prezentat si mi-a luat bagajul,indreptandu-ne spre locul unde parcase.
Ina lucrase pentru mama lui,aceasta murise,ei ramasesera buni prieteni.Venisera direct de la parastasul de un an facut pentru mama lui.
Si am aflat ce s-a intamplat in aeroport,de a fost dragutelul asa amabil….cu datele de la mine,vamesul s-a dus la informatii si a inceput sa vorbeasca in microfon:,,Frau Ina….este invitata la biroul informatii”.Ina tocmai ajunsese in aeroport cu,,el” si au auzit anuntul.El zice ,,ce prietena desteapta ai,a ajuns mai devreme si a dat numele tau la informatii,sa stim unde e,ne asteapta acolo..” Numai ca acolo era vamesul care i-a luat pe amandoi ca din oala,legitimandu-i si intrebandu-i aceleasi chestii ca si pe mine,,cine sunt,unde ma duc,ce meserie am,ce am mancat,cand am facut sex ultima oara..genul…”si pentru ca raspunsurile au coincis,s-a declarat satisfacut.
In masina,tot drumul de o ora jumatate,am fost studiata prin oglinda retrovizoare…ma simteam ca maimuta la zoo,insa asa am avut ocazia sa vad cei mai albastrii ochi pe care ii vazusem vreodata si fie vorba intre noi,la care visam adesea..
Cred ca ,,el” s-a amuzat teribil de ridicolul situatiei precedente si ca sa imi treaca de sperietura,ne-a invitat la restaurantul din ,,satucul” unde urma sa locuiesc o perioada scurta.
Atunci m-am ametit prima oara doar dintr-un pahar cu vin si tot atunci m-am chinuit sa mananc cu mana stanga.
Eram atat de zapacita de ceea ce se intamplase,de nou,de muntii plini de zapada,de lumini..incat nu mai stiu cum a trecut timpul si am ajuns acasa la Ina.(va urma)

 
Un comentariu

Scris de pe Iunie 25, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

Un răspuns la „Lamurire

  1. mamica_de_sebastian

    Iunie 25, 2010 at 8:59 am

    Abea astept continuarea e mai palpitanta decit a mea:))

     

au urcat o treapta

 
