RSS

Interogatoriul

21 Iun

Deci continuam din Inceputul unei noi vieti

,,Ptiu drace!”…deja ma gandeam,ok,am vazut aeroportul..am ajuns eu in Elvetia? Am ajuns! Acum ma trimit astia cu prima cursa inapoi. Stateam langa o usa si asteptam.Ma uitam la coada formata la punctul de trecere..din circa 150 de persoane,ala ma oprise pe mine.
,,Geaca e de vina,da,da…geaca-la dracu-e mov..o fi zis asta ca vin la produs..hmm..sau poate suvitele mele?da ce, astea aici nu sunt blonde? nuuu..aaaa..stiu!..m-am uitat fix in ochii lui sa nu creada ca mi-e frica si a luat-o ca semn de nesimtire,nu am pic de respect…”
Gandurile mi-au fost intrerupte de usa care s-a deschis si un vames(mie imi tremurau chilotii,dar am avut timp sa vad ca era al dracu de frumusel)m-a poftit in incapere.In incaperea aia mai era o persoana,un arab(aoleuu,terorist),ala se uita la mine speriat,eu ma uitam la el si imi faceam cruce cu limba.
Si incepe dragutelul sa ma intrebe ceva in germana,nu am inteles,apoi a luat-o in englezo-italiano-germana(ca romanul spune mereu ca stie cate putin din fiecare,nu?)si asa am reusit sa avem un dialog.Cu ajutorul unei hartii,a unui pix si a faptului ca nu m-am pierdut cu firea,am reusit cat de cat sa ne intelegem si sa poata scrie numele meu(parca nu il stia),date despe mine,numele si numarul de telefon al prietenei..I-am mai spus inca odata ca nu vreau sa raman aici,ca sunt in vacanta si vreau in tara vecina.
Mi-a spus sa astept si a disparut.In timpul cat am asteptat,mi-au trecut tot felul de ganduri prin cap,insa ce cred ca m-a ajutat pe mine este ca in momentele alea am zis la ,,Tati ai nostrii” cat pentru patru vieti.
Si apare dragutelul dupa vreo 15 minute,zambind si cerandu-si scuze pentru neintelegere.Reactia mea a fost o singura intrebare:,,Bagajul meu? No problem!”si imi face semn sa il urmez.Si ma duce la terminalul de unde se ridicau bagajele..al meu mai ramasese,se invartea singur pe banda,de il gasise dracii(si eu care ma gandeam ca deja are un alt stapan,uitasem ca sunt intr-o tara din lumea a doua(stiu eu ce stiu),eu fiind din lumea a treia(cum aveam sa constat mai tarziu ca asa suntem perceputi)….(va urma)

 
2 comentarii

Scris de pe Iunie 21, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

2 răspunsuri la „Interogatoriul

  1. Manole

    Iunie 22, 2010 at 7:48 am

    Ce-ti e cu nentelegerile astea…cate palpitation de corason pot da… 😀

     
  2. ♥The Girl in the Black scarf

    Iunie 24, 2010 at 9:43 pm

    Am citit cu sufletul la gura. Te admir pentru faptul ca nu te-ai pierdut cu firea, eu cred ca lesinam de cand mi-a zis :”>

     

au urcat o treapta

 
