RSS

Inceputul unei noi vieti

20 Iun

Pentru ca tot ce voi povesti si va urma se leaga de Ulise(cu rele si mult mai multe bune)…nu pot decat sa ii multumesc!!!

L-am dat in judecata pentru pensia alimentara,pentru ca financiar mi-a fost foarte greu,am avut o perioada grea a acestei etape din viata.Trebuia sa platesc avocatul,procesul se prelungea pentru ca se tot trimiteau hartii in tara in care se stabilise,veneau,trebuiau traduse..totul costa si nu putin,asa ca la insistentele prietenei mele,fara sa stau prea mult sa ma gandesc(daca despicam prea mult firul in patru,nu faceam asta),lasam serviciu,casa,copil… si plecam in Austria.Era prima mea iesire in afara,in 2006.Eram atat de introvertita,de nestiutoare,de,,statuta”,incat habar nu aveam care era drumul pana la Sinaia,d’apoi sa am habar de strainataturi..Pentru ca pe atunci nu puteai iesi decat cu invitatie,aranjamente sau sedere cateva zile la un hotel,am cumparat bilet de avion plus 5 nopti cazare la un hotel din Elvetia-via Austria.

Aveam bani in buzunar,cateva sute de euroi imprumutati,biletele,rezervarea la hotel si o fraza pregatita pentru vamesul elvetian,in caz ca voia sa se converseze cu mine..Insa am fost luata pe nepregatite de vamesul nostru,care vazand ca am pasaportul nou si goool,a facut misto de mine.Adica m-a facut sa transpir ,spunandu-mi ca euroii mei nu sunt de ajuns pentru cele trei luni de vacanta programata.
,,-Aoleu..si eu nu mai ma duc sa fiu prezenta la nunta prietenei?
– Eh,ba da(si ranjea la mine de parca plecam pe centura),dar data viitoare sa ai mai multi bani!(oare de ce vorbea de o data viitoare?) Petrecere frumoasa!
-Multumesc frumos!” si am bagat viteza.. M-am urcat in avion,mi-am scuipat in san si am zis ca in 2 ore jumate sigur nu mor.
Am ajuns in Zürich dupa-amiaza,era februarie si ma simteam exact ca nea Marin Miliardarul,numai ca nu aveam praz in geamantan ci branza romaneasca pentru prietena.Ma uitam ca proasta dupa altii,ca sa nu ma pierd prin labirinturile din aeroport.Ma gandeam ,,ce ar fi sa dau nas in nas cu Ulise(da,ironia sortii,Ulise lucra la una din multele firme din cadrul aeroportului)…in schimb am dat nas in nas cu vamesul de la punctul de trecere ,care dupa ce mi-a privit pasaportul,m-a intrebat scopul si durata.,,Ich bleibe nicht hier.Ich fahre weiter nach Österreich…” M-a intrebat daca mai am si altceva in afara de bilet si am scos asigurarea medicala si rezervarea la hotel.
,,-Wieviel Geld haben Sie?”
-Circa 350 eu.” ..restul mi-a tradus un pusti din Moldova,care se nimerise langa mine.Vamesul mi-a retinut pasaportul si a inceput sa cotcodaceasca.Moldoveanul mi-a tradus ca trebuie sa ma duc intr-o camera alaturi,pentru ca vor veni sa ma interogheze…(va urma)

 
6 comentarii

Scris de pe Iunie 20, 2010 în Schatzi meu și made in Austria

 

6 răspunsuri la „Inceputul unei noi vieti

  1. ♥The Girl in the Black scarf

    Iunie 21, 2010 at 4:13 pm

    Felicitari pentru curajul si taria cu care i-ai tinut piept lui Ulise ! astept continuarea, pentru ca sunt curioasa ce s-a intamplat cand te-a interogat la vama..
    Numai bine !

     
  2. Manole

    Iunie 21, 2010 at 4:37 pm

    ai un dar sa te opresti…parca ai fi la serialele americane! 😛

     
    • scorpio72

      Iunie 21, 2010 at 5:34 pm

      manole…e prea mult de spus si povestit, crede-ma..unde mai e apoi frumusetea si suspansul??

       
  3. Masaj erotic

    Martie 23, 2011 at 10:55 pm

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

     

au urcat o treapta

 
