RSS

Foc si aripi

17 Iun

Vapai! Limbi de foc se incolacesc avare cuprinzand lemnele uscate,ca intr-o imbratisare de ramas bun.Pasiunea isi va spune cuvantul si se vor devora..

Galben,portocaliu,rosu jaratec,culori impletite ce dau caldura in sufletul meu inghetat.Privesc scanteile care rasar aruncate atunci cand lemnele trosnesc si tresar la zgomot,pentru ca sunt prea adancita in indoielile mele. Ma uit la flacari si imi imaginez ca sunt aripile mele..aripi frante,care vor timide sa se intinda si sa ma inalte acolo unde e liniste..
Lola imi raspundea ieri(sper sa nu se supere ca o citez):,,Incepe o zi,care vrei tu fara sa mai spui ca e greu.Lasa-te asa in lume,fara sa crezi nimic,fara sa te gandesti daca e greu sau usor. Deschide chiar acum aripile si ai sa vezi ca deja s-au vindecat”.

Vreau sa ma vindec de tristete,vreau sa nu mai imi fie frica sa redevin eu.Daca as fi numai eu ar fi usor,m-as lasa dusa, purtata de aripi-flacari serpuitoare,m-as inalta si as ajunge mai departe.Insa cineva depinde inca de mine si eu imi tin aripile stranse,intr-un compromis…

 

3 răspunsuri la „Foc si aripi

  1. cleo

    Martie 11, 2013 at 1:58 pm

    Cel mai frumos post. Cea mai superba exprimare. Felicitari la cum ai asociat starea cu jocul de cuvinte si imagine……

     
    • Scorpio

      Martie 11, 2013 at 2:05 pm

      :))) crede-ma , nu e cel mai frumos post…o spun fara lipsa de modestie!

       
      • cleo

        Martie 11, 2013 at 2:12 pm

        De asta am ales sa citesc de la inceput, stiam eu 🙂

         

au urcat o treapta

 
