RSS

Ulise

10 Iun

Atentie!Daca deschideti aceasta cutie(a Pandorei),puteti avea neplaceri.Daca da dependenta,adresati-va medicului.

Am stat mult sa rumeg,daca se merita sau nu, sa scriu despre exul.Ii dau o sansa numai pentru ca este tatal biologic al fiului meu.In orice caz,nu voi scrie prea mult despre el,pentru ca mi-as chinui neuronul meu lenes degeaba.

Oricum,asa a inceput transformarea mea din cine am fost in cine sunt.

Cand Ulise a vrut sa participe la razboiul troian,a sarutat-o pe Penelopa si a plecat(la dracu,numai cu Penelopa nu ma comparam).Pe drumul de intoarcere,printre multe alte peripetii,una este cea cu sirenele care au incercat sa il vrajeasca..

Cand Ulise de Romania a vrut sa plece in razboiul cu viata,pentru ,,ceva mai bun” si-a sarutat sotia si prichindelul de 2 ani jumatate si dus a fost.S-a intors dupa un an,insa pentru ca pierduse ,,ceva-ul ala bun” pe drum,a plecat din nou.Si dus a fost multi ani pana cand,pe drumul de intoarcere,a intalnit o sirena (elvetianca).In loc sa isi bage degetele in urechi,ca sa nu o auda cum il vrajeste si le-a bagat in gura si a fluierat dupa ea.Si fiind romanas destept,,,s-a lasat vrajit” si i-a turnat un pestisor.(Si au trait fericiti pana la adanci batraneti-fals)….(va urma)

 
 

Etichete: , , ,

5 răspunsuri la „Ulise

  1. Manole

    Iunie 11, 2010 at 10:09 am

    Sunt multi de tipul Ulise de Romania. Partea proasta e cand te intalnesti cu unul ca el. Genului asta, ii sta in caracter repetitivitatea…de unde cam banuiesc ce-o patit si elvetianca, asta daca nu cumva a fost ca el si i-o pus pestisorul in brate si s-o dus dupa Hercule! 😀

     
  2. scorpio72

    Iunie 11, 2010 at 11:43 am

    manole,nu spun deocamdata…in orice caz,elvetianca nu a patit nimic..

     
  3. aA

    Noiembrie 5, 2010 at 4:25 pm

    incep sa ma regasesc in scrierile tale! stiam eu ca nu-s singura care…
    mai citesc, sa ma edific 😉

     
  4. scorpio72

    Noiembrie 5, 2010 at 6:02 pm

    intotdeauna mai exista patiti aA…

     
  5. cleo

    Martie 11, 2013 at 1:53 pm

    Si mai curioasa 😛

     

au urcat o treapta

 
