RSS

Prietenia

26 Mai

Cand eram mica aveam doua prietene,cu una eram colega de clasa si de banca,cu cealalta eram vecina.Cu prima faceam nebunii la tara,cu cealalta ieseam pe afara mereu.Prima a plecat la alt liceu si viata ne-a indepartat.  A doua mi-a devenit colega de banca si de liceu.Cu timpul,am observat ca nu prea imi era prietena chiar asa buna,precum credeam,avea obiceiul sa rada de mine,sa faca glume si sa isi etaleze hainele si mancarea buna-razand de ,,saracia mea,,…Apoi din cauza unor prostii ne-am certat.Am invatat ca trebuie sa imi aleg cu grija prietenele ca sa nu sufar si multi ani,nu am mai avut decat amice.Apoi,pe parcursul vietii,mi-am facut cateva prietene de suflet,pe care le-am pastrat pana in ziua de azi,prietene incercate,prietene in adevaratul sens al cuvantului…Am selectat cu mare grija si m-am oprit la patru,insa din nou viata a facut sa nu am parte de ele,pentru ca am ,,fugit,, fiecare in alt colt de Europa.Una este in Cipru si mi-a ramas foarte draga,pentru ca atunci cand am clacat intr-un moment greu al vietii mele,m-a readus pe linia de plutire si mi-a schimbat total gandirea pesimista.Doua sunt in Romania si atunci cand revin acasa,ne vedem cu drag si ne ascultam fericirea sau necazul.Iar una este cu mine aici,unde locuiesc momentan.Cea care este cu mine aici,este prietena pierduta cu ani in urma,cand a plecat la alt liceu si pe alt drum al vietii. Ne-am regasit in tara,intr-un moment nefericit…eram in divort-amandoua.Am invatat ca pe toate sa le pretuiesc la fel si totusi diferit,pentru ca au personalitati diferite,insa pe toate le iubesc neconditionat.

Ce este prietenia?Este acel lucru special, in care poti spune direct parerea ta, fara ca cel din fata ta sa se supere;in care nu iti poti permite sa fii fals,pentru ca nu ai de ce;sa poti veni in ajutorul celuilalt,chiar si la 4 dimineata..si asta pentru ca are nevoie de tine;unde nu exista interese materiale,pentru ca tot ce faci,faci ca pe ceva normal…

Aveti si voi asa ceva?

 
2 comentarii

Scris de pe Mai 26, 2010 în De-ale mele...personale

 

2 răspunsuri la „Prietenia

  1. ♥The Girl in the Black scarf

    Mai 26, 2010 at 9:11 pm

    am avut o prietena pe care o consideram ceva gen o sora. Din pacate m-am mutat in alta scoala si a avut grija sa imi dovedeasca ce buna prietena mi-a fost 6 ani. Un timp nu am mai avut amice, dar timpul a avut grija sa imi daruiasca 3 amice la care tin foarte mult.. Cum ai zis si tu, de multe ori le-am sunat la 4-5 dimineata si am plans impreuna..

     
  2. cleo

    Martie 11, 2013 at 1:25 pm

    Da….dar sa stii ca e greu si foarte greu sa ai incredere totala si mai ales sa fii tu insuti in fata cuiva…cand de multe ori, nici in oglinda nu ne aratam adevaratele „simturi”

     

au urcat o treapta

 
