RSS

IT-suna extraterestru

21 Mai

Aseara mi-am facut nervi cu un om care,habar nu are sa umble pe un calculator.Dupa ce ca si eu nu sunt in elementul meu si invat mereu cate ceva nou,aseara chiar am realizat ca exista altii mult mai paraleli decat mine. Si nici macar nu sta sa asculte ce ii explici.Eu de bine de rau cer ajutor pe mess de la fratele sau fiul meu si chiar daca ii enervez ca nu inteleg,totusi reusesc ca,urmand indicatiile, sa rezolv ce aveam nevoie.Insa el este atat de sigur pe varsta si desteptaciunea lui,incat nu ai voie ca tu..sa ii explici.Si atunci l-am lasat sa se enerveze ,pana a cedat si a oprit laptopul,pentru ca nu se descurca.Asta pentru ca era prea mandru .Ehh…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 21, 2010 în Diverși picurici

 

au urcat o treapta

 
