RSS

Vreme plangacioasa si relax nemtesc

16 Mai

De o saptamana jumatate ploua incontinuu aici,deja te deprima…Ne-am propus in ultimul timp sa plecam din zona asta,in speranta ca in zilele libere pe care le avem,putem vedea si locuri noi si poate o vreme mai buna.Am reusit cu chiu cu vai sa rezerv locuri la un hotel de ,,Nase voll,,..adica pentru din aia cu nasul pe sus,nu de alta dar doar acolo am mai gasit doua camere,destul de scumpe si joi dimineata am roit-o spre Germania.Am avut norocul ca dupa un drum de 5 ore cu masina ,sa descoperim ca cerul nu mai plange,dar e frig,6 grade.Hotelul arata exact ca in pozele de pe net,ba chiar mai regesc,camera dadea spre Rin si puteam admira panorama splendida.Oraselul micut de fel,Bernkastel-Kues,renumit pentru soiurile de vin pe care le produce in regiune,isi facea reclama din orice.Preturile,relativ mici..te faceau sa cumperi si ce iti doreai dar si ce nu aveai nevoie.M-am gandit,dezamagita,ce turism cocalar avem noi,cum tinem de preturi la ceva ce nu merita si nu stim sa promovam sau sa profitam de ceea ce avem.Aveti cuvantul meu,ca daca voiau sa vanda ,,rahat,, pe bat..reuseau.Si aveau si turisti foarte multi,chiar daca vremea era cat de cat mizerabila pentru luna mai.Cu toate ca stiam si cunosteam deja,stilul nemtesc de a fi gazda si de a promova totul,m-a facut inca odata sa zic,,Jos palaria!”

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Mai 16, 2010 în Diverși picurici

 

Etichete: , ,

au urcat o treapta

 
