RSS

Vreme schimbatoare

28 Apr

De obicei scriu cand sunt trista sau creierasul sta sa pocnesca de atatea idei.De ceva timp,nu prea mai am ce scrie..banalitati se gasesc(-si-a luat fimiu pisic mic si acum sunt doi baieti singuri fara mamici…,s-a intalnit cu fosta(actuala) sotie a exului meu,venita cu copiii in Rom,deci banalitati..).La mine,,vremea” e schimbatoare,daca afara sunt zile in care e frig si ploua si zile cu un soare superb si caldddd,in viata mea a iesit de ceva timp soarele.Nu stiu cum,de ce,insa ma surprinde schimbarea asta in ,,bine,, a lui. Bine,ca de obicei cand zic ca e bine,trec cateva zile si o ia viata pe aratura,se schimba brusc totul. Si cum ziceam,nu imi vine sa cred ce frumos poate fi,sa ne petrecem timpul impreuna atunci cand avem timp,sa radem de tot felul de prostii,sa mancam impreuna,sa privim la televizor stand amandoi, sa dormi si sa simti ca esti luata de mana in somn,sau mangaiata usor. E un sentiment de,, tot”..pe care nu l-am mai simtit de multi ani. Si gata cu melancolia,ca da stare de prostie apoi..Afara,acum e soare si la fel si in sufletul meu.

 

au urcat o treapta

 
